nedeľa, apríla 20, 2008

deti

Včera mi prišla fotka malej Loly od Mati. Dnes sedím a listujem v "albume" Janičkinho malého. Do toho pípa sms -ka, že sa dnes ráno narodila ďalšia krásna ryšavka.
Sedím a snažím sa písať dizertačnú prácu. Utieram si stále slzy šťastia. Som neskutočne hrdá na tieto svoje kamarátky. Že sú odvážne a že robia tento svet krajším. Rumázgam Švédovi do telefónu, že aj ja chcem. Už odmalička som sa tešila na svoje vlastné deti. Chodila som za mamou do škôlky a starala sa o tých malých trpaslíčkov na tých trpasličích stoličkách. Teraz mám oveľa viac rokov a čakám na správnu chvíľu.
A listujem v tých fotkách, dívam sa z okna na nádherný jarný deň a mám pocit, že je tento svet neskutočne fajn. Akoby som sa dotkla samej podstaty.
To musí byť nádhera držať tú podstatu vo svojom náručí.

8 komentárov:

O 20 apríla, 2008 15:02 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Na jednej strane na deti v podstate nikdy nie je vhodny cas. Vzdy mas pocit, ze je nieco dolezitejsie a s vacsou prioritou. To je fakt. Ale ako otec Ti mozem povedat, ze nie je naozaj nic lepsie ako mat deti. Ked ich naozaj chces, tak dokazu vyvazit vsetky ostatne nepohodlia a problemy. Viem, bavili sme sa onehda o tom, ale aj tak: Go for it. :-{)))

 
O 21 apríla, 2008 07:59 , Blogger germa povedal(a)...

nuž my sme nikdy nečakali na správnu chvíľu. Deti nejako prišli tak nečakane. A boli sme radi.

 
O 21 apríla, 2008 08:39 , Blogger Coy povedal(a)...

Tento neumysleny tlak okolia poznam. Hrozive mnozstvo mojich kamosiek sa vydalo, chysta svadbu, je vydata, ma deti alebo prave beha s bruskom. A ja sa pomaly zacinam citit stara. Vtedy ma ale kamarat upozornil, ze stara budem az vtedy, ked vsetky tieto moje kamosky sa budu rozvadzat, rozchadzat a sudit o alimety. Romantik jeden :)

 
O 21 apríla, 2008 11:42 , Blogger Kozo povedal(a)...

2Coy: To máš ťažké. Niekedy medzi svadbou, dieťaťom a rozvodom prejde strašne malá chvíľa. Občas sa darcovia genetického materiálu ani nestihnú poriadne spoznať.

 
O 24 apríla, 2008 21:45 , Blogger Silviah povedal(a)...

Veru je. :-)

 
O 06 mája, 2008 23:06 , Blogger Pecosita povedal(a)...

asi sme v tom obdobi. tiez to okolo mna plodi, k oltaru sa vodi a ja... ja nic, ani len vo vyhlade. vraj som karierista. ale tak, co mam robit, ked vsetci kamosi musia domov k tym svojim zienkam utekat, a kamoskam s plienkami neporadim...
ale tie babatka su faaaaakt krasne...veru, aj ja chcem. raz...

 
O 10 mája, 2008 16:10 , Blogger ostrovanka povedal(a)...

ten cas je prave teraz... vcera... predvcerom...
elka, neodkladaj to...

 
O 16 mája, 2008 09:58 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

no jo...asi by sme do toho mali vsetci prastit...naserme sa a necakajme uz....co tak dnes?! (kua, som zabudol, ze dnes je oslava a to sa asi doplazim domov a zaspim ako babatko...nevadi, tak ja do toho pojdem mozno zajtra;o)

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov