štvrtok, februára 21, 2008

Amnézia

Hlásim prvý stereotyp v inak pomerne kľudnom, príjemnom a uspokojivom manželskom spolužití. Nie, nečakám Švéda po nociach s valčekom za dverami. Nemám na sebe nátačky a mastnú zásteru. Na tieto mňamky si hádam ešte pár rokov počkáme a ja tu miestoprísažne prisahám, že to budem odďaľovať ako sa len dá. Ešte stále dbám na utešené spodné prádlo a neodstraňujem make - up po príchode domov.

To, že mi niekedy povie stará, beriem ako zabehnutý folklór, hoci vekom sa prudko blížim do kategórie, ktorej by už John Lennon v žiadnom prípade nedôveroval.
Ale iná vec sa deje. Ani z pera sa mi to nechce vydrať. Môj muž ma nepočúva. A teraz nemyslím také to, že budeš doma o ôsmej a žiadne pivo navyše. Na to sme zložili príliš liberálny sľub manželský.

On totiž vôbec nevie, čo som mu povedala. Ideme z práce domov, sadneme niekam na pivo, víno, dve, tri. Bavíme sa o kadejakých veciach. O mojom výlete vo Waršave a orwellovských budovách. O Vierke Berkyovej v piatkovom "Uvolněte se prosím".

A na druhý deň alebo o týždeň úplný blackout. So svojim švédskym plachým úsmevom je ten človek schopný bezostyšne tvrdiť, že to NIKDY z mojich úst nevyšlo. Že je úplne vylúčené, že som to povedala. A ja si pamätám každý detail rozhovoru, aj to, kde mal vtedy položenú ruku. Slovo po slove som schopná zrekapitulovať dialóg. Nič. Ani ťuk. Občas (tak v jednom prípade z desiatich) sa mu po pol hodine rozžiari tvár a povie, jasnééééé - už si spomínam. V ostatných prípadoch si pripadám ako idiot.

Je toto nejaká diagnóza? Merali to americkí vedci? Viem, že v tom nie som sama. Tak, babo raď.

10 komentárov:

O 21 februára, 2008 12:05 , Blogger Lev bez hrivy povedal(a)...

Diagnoza? Ano. :-)
Nie si v tom sama, my to mame obaja, dokonca aj levica.
A co chces poradit? Ako to prekonat? Alebo ci sa oplati to nechat tak? Mne to pripada rovnake ako v normalnom priatelstve. Ked si s niekym casto, uz vies, kedy mozes vypnut pozornost a ziadne dosledky... prave preto, ze su to "kadejake veci". Keby ste riesili zmenu zamestnania, tak to by si pamatal.

 
O 21 februára, 2008 14:07 , Blogger Lilith povedal(a)...

Hehe vobec nie si sama ... nastastie ja to mam vsetko v elektronickej podobe kedze sme na dialku ... takze mam dokazovy material ked mi tvrdi ze to som nikdy nespomenula :-) Ale suhlasim s levom, dolezite veci si pamata. Takze zatial don't worry ;-)
Llt

 
O 21 februára, 2008 14:24 , Blogger elka povedal(a)...

ja sa nejako nestresujem zavratne :-), len mi to nejake nelezie na mysel, ze ako sa to takto da....ale hej, dolezite veci su dolezite.
a lilith, nad tym dokazovym materialom som tiez uz uvazovala. veta "ja tie hovory snad budem nahravat :-)" je uplne bezna

 
O 21 februára, 2008 14:57 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Toto mi je viac nez zname. Mam to vecne v praci alebo pri rozhovoroch so svojou mamou. Druhy level tohto problemu, je ked ta druha strana este zacne presviedcat, ze si povedala nieco, o com vies, ze si nehovorila. A kazdy je skalopevne presvedceny o svojej pravde.

 
O 21 februára, 2008 18:48 , Blogger germa povedal(a)...

xixi, preto sa najradšej rozprávam sama so sebou:)
A potom počúvam: "Ja si vždy všetko dozviem posledný!" Figu borovú, keby počúval... A v práci keď potrebujem, aby počúval, tak krčím.

 
O 21 februára, 2008 18:48 , Blogger germa povedal(a)...

kurník, kričím, samozrejme:)

 
O 22 februára, 2008 14:52 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

A je to dolezite ? :-{))

 
O 25 februára, 2008 12:03 , Blogger Pecosita povedal(a)...

eliii, ja z toho saliem a to ani nie som vydata! Moj kolega robi presne to iste. Priklad: "Marek, pojdu dat tie videa z konferencie na nase FTP, aby som mohla rozoslat len link a nebuseli sme to napalovat?" on odopoveda: "Jasne, dam to tam. Posielat CDcka by bola blbost."

O dva dni: "Marek, su uz tie videa na FTP?" on odpoveda: "Ake videa? Aha. Je blbost to davat na FTP, nezmestia sa. Preco to nenapalis na CD?"

A ja sa potom citim ako dement, ked sa ho pytam, preco mi pred dvoma dnami povedal presny opak a on na mna bude vazne pozerat a tvrdit, ze som sa v zivote na tie videa nepytala.

Vrrrr....

na to si asi treba len zvyknut. normalna vec. myslim, ze nejake studie na tuto temu uz vypracovane boli...

 
O 05 marca, 2008 17:56 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

hura - nie som sam! patrim medzi tych co si nepamataju. zoznamim sa s clovekom a o 2 minuty NETUSIM ako sa vola. neviem co bolo pred tyzdnom, niekedy ani co bolo vcera, co kto povedal. dost ma to srdi, ale je to tak, bohuzial. postupne ucim moju zenu, ze je to tak, nie je to zly umysel, ani ignorancia. su taki ludia, mozno, ze vacsinou chlapi. asi som ta nepotesil.

satanko

 
O 11 februára, 2010 02:58 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Da, vjerojatno tako je

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov