streda, januára 02, 2008

opäť

Ranné prebudenie. Budík na siedmu. Ten švédsky až na ôsmu, to si dávam hodinku na vlastnú konsolidáciu. Pozerám do stropu, von oknom cez malé škárky medzi žalúziami, naspäť na strop. Zatváram oči. Takto každý rok na začiatku. Nesmierna úzkosť. To je o tých večných pesimistoch a optimistoch. Optimisti vítajú nový rok, oslavujú, tešia sa, spia až do poslednej možnej chvíle a vychutnávajú. My, tá hanebnejšia časť, dostávame opätovné strachy. Oni bilancujú, aký bol skvelý rok. Mne prebiehajú hlavou štyri mesiace šialenej insomnie, neistoty, nejaké straty a zopár nálezov. Za tie som vďačná.

A dnes ráno, namiesto úsmevu a šťastného vykročenia len zovreté pery. Ešte nevstať. Ešte sa nemusieť do toho všetkého vrátiť. Do sveta, kde zodpovedáte za každú jednu malú sekundu svojho života. A tak sa snažím pracovať, rozbehnúť znova ten kolotoč a neuvažovať, čo príde a kedy. Tento rok som pochopila, že tieto novoročné úzkosti jednoducho prichádzajú a budú prichádzať. Treba sa s nimi zmieriť. Včera sme boli so Švédom na prechádzke v lese a stretávali sme ľudí, ktorí kráčali sami alebo vo dvojiciach, väčšinou mlčky a v tvári mali to isté, čo ja. Asi nás je takých viac. Máme strach a nevieme ani poriadne prečo. A strach je hlúposť. A tak chcem tento rok len jedno jediné. Byť múdrejšia.

13 komentárov:

O 02 januára, 2008 12:31 , Blogger germa povedal(a)...

tak pod toto by som sa aj ja mohla podpísať.
Tak nech si fakt múdrejšia a všetko dobré.

 
O 02 januára, 2008 13:35 , Blogger elka povedal(a)...

vdaka germa. nech sme mudrejsi vsetci :-)

 
O 03 januára, 2008 14:34 , Blogger FanaticGay povedal(a)...

Tak ja sa ku vam dievcata pridam. Lebo musim uplne suhlasit.

 
O 06 januára, 2008 22:59 , Blogger Pecosita povedal(a)...

aj ja sa pod toto podpisem, napriek tomu, ze ma vsetci povazuju za nevyliecitelneho optimistu...ta uzkost je tu :(

a chcem byt mudrejsia...

 
O 07 januára, 2008 09:13 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ale aky pekny klub sme tu vytvorili :-)

 
O 07 januára, 2008 09:47 , Blogger Coy povedal(a)...

Neviem preco, ale ja som asi vecny oportunista. Momentalne, napriek nie velmi veselej situacii, mam optimisticky pohlad na zaciatok roka. Ale to uz coskoro prejde. A ja sa opat zaradim do sivo zmyslajuceho prudu.

 
O 07 januára, 2008 13:30 , Blogger elka povedal(a)...

coy, ja v poslednej dobe neviem najst velmi suvislost medzi realne zlou situaciou a blbymi pocitmi. niekedy v pruseri optimizmus ako ty...potom zas v pohode panika..zvlastne

 
O 07 januára, 2008 15:57 , Blogger Coy povedal(a)...

Blbe pocity pramenia z niecoho realneho, najcastejsie z tych realne zlych situacii. Problem nastava vtedy, ak tie zle situacie su uz davno prec a zostava po nich len iracionalny strach, ktory brani cloveku ist vpred. Mozno je ta tvoja disharmonia sposobena nejakou neistotou z minulosti. Ale to uz mozno len privela mudrujem :)

 
O 07 januára, 2008 16:31 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

nemudrujes, je to presne tak, ako pises. len s tymto je velmi tazke nieco urobit...

 
O 09 januára, 2008 22:21 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

 
O 09 januára, 2008 23:42 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

a preco sa ja dozvedam o tomto tu az teraz?

 
O 10 januára, 2008 09:56 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

pridavam sa k W. ty tajnostkarka :-)

 
O 11 januára, 2008 14:13 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ale ale, rok potkana musi byt dobry, ba vyborny a aj bude...ale marne vam to budem hovorit, vy neuverite...aspon dufam, ze v priebehu tohto roku to uvidite. vsetci.

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov