piatok, októbra 12, 2007

Mám chuť

Mám chuť sa zababušiť do deky, navariť liter teplého čaju, zobrať najvrchnejšiu z knižiek v pripravenom "komínku" a len tak chvíľu nebyť.

Na víkend som dostala veľa preveľa pozvaní na rôzne akcie všakovakého druhu. Všade bude veľa ľudí. Ako napísal kedysi dávno Ivan Kolenič:

"Všade je veľa ľudí a to ja nemám rád.
Bože, čo to vravím,
že nemám rád ľudí"

A ja mám také pochybnosti o sebe, nechcem utekať a nechcem sa iným strácať z dosahu. Len občas je čas na chvíľu odísť a trošku sa zaprieť. Nedvíhať telefóny a neotvárať. Pozerať z okna a do seba. Hľadať, hľadať.

Tak to vidím. Toto bude môj víkend. Ak sa mi podarí ujsť. Ak si to budem môcť dovoliť.

4 komentárov:

O 12 októbra, 2007 14:05 , Blogger Jasper povedal(a)...

Ľudia a jeseň, hovoria niektorí. JA im na to kašlem. Aj ja potrebujem vypnúť.
.
We're not only on the same page, but also on the same line.

 
O 12 októbra, 2007 14:54 , Blogger elka povedal(a)...

správne...

 
O 19 októbra, 2007 20:55 , Blogger Pecosita povedal(a)...

nejako mam chut na to iste.

 
O 19 októbra, 2007 20:55 , Blogger Pecosita povedal(a)...

nejako mam chut na to iste.

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov