pondelok, júla 30, 2007

Aloha alebo "Čaute baby"


Čo môže človek urobiť uprostred leta, keď mozog funguje na pätnásť percent, nechce sa mu ani počítač zapnúť a každý nový e-mail spôsobuje utrpenie? Treba zbaliť caky paky, dosť piva, správnych ľudí a vyraziť surfovať do Chorvátska.

Tak sme tak pred týždňom urobili a nemožno ľutovať. Už cesta tam predznamenávala dosť zaujímavý týždeň. Osem správnych ľudí, jeden z nich z inej planéty s obrovským zmyslom pre humor. Celkom dobre sa to celé skonštelovalo, takže prvá noc na ostrove na pláži sa už niesla v znamení svalovice v dutine brušnej. A zobudiť sa ráno vedľa svojho muža a počuť vlny narážať o kamene je pocit, ktorý stojí za to zažiť.

Nikdy by som nepovedala, že sa dám na niečo ako windsurfing. So svojou pomerne chabou telesnou schránkou to od začiatku znelo ako riadna streštenosť a pokus o nemožné. Inštruktori tvrdili, že je to viac v hlave ako v rukách, ale moje ruky o tom vedia svoje. Všetci sme prvý deň utrpeli zranenia druhu všakovakého, ale zmysel pre humor nikoho našťastie neopúšťal. Iba ten z inej planéty zhodnotli windsurfing ako jednu z vecí, ktorá ho na tejto planéte moc nezaujali a strávil väčšinu času podvodnou konverzáciou s morskými pannami.

Naša najkrajšia morská panna, nadmieru žensky obdarená, sa ukázala ako ďalší správny element v našej surferskej nadšeneckej skupinke. Tak mi celkovo nejako padla do oka a postupne aj do srdca. Tak mi aj slzička z oka vybehla, keď sme sa včera ráno lúčili. Ďalšou členkou posádky bola skvelá vedkyňa Táninka, ktorá svojim veľkým srdcom prežívala všetko ešte viac ako my a surfovala ako o život.

A tí, ktorých som už poznala predtým, mi robili celý týždeň veľkú radosť a som šťastná, že som mohla byť s nimi. Gabika so svojim nočným tancom a la reklama na kolíky, neutíchajúcimi hláškami a večne prítomnou kamerou sa ukázala ako najšikovnejšia surferka. Tiež by to do seba nikdy nepovedala. S ňou by som išla aj na kraj sveta. A naša vedúca zájazdu, zvaná tiež Lucynka, so svojim šarmantným Zenonom to vlastne celé spískali a pekne zabezpečili. Som veľmi rada, že nás do toho všetkých voľky nevoľky namočili. Bolo krásne byť s ľuďmi, ktorých máte radi. Až na pár partnerských nedorozumení, jemných žiarlivostných náznakov (inštruktori ako ťažkí surferskí profíci našej ženskej posádke pripravili celkom pokušiteľské chvíľky), post alkoholických rán a dobitých rúk a nôh sa vlastne nič zlé nestalo. A to sa stáva na takýchto dovolenkách dosť zriedka. Takže spočítané a podčiarknuté - paráda.

A mňa dnes od rána všetci chvália, aká som pekná, tak sa teším dvojnásobne.

4 komentárov:

O 30 júla, 2007 17:06 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

krasne to je pipuska, sme mi neuveritelni, od vcera brutalny spleen, poruchy sustredenia, este stale pretrvava dovolenkovy osial,najvyssi cas preniest kusok dovolenky do realneho zivota navrhujem "otevirej" napr svoje myslienky, trpezlivost a vobec seba, tak len dufam, ze nam to dlho vydrzi a len tak niekto nepokazi, vsetci blbci isto nie su na plazi
Pusu

 
O 31 júla, 2007 12:53 , Blogger Coy povedal(a)...

Viem, ze zavist nie je pekna, ale zavidim ti ;)

 
O 31 júla, 2007 13:53 , Blogger elka povedal(a)...

a taninka, potom "pritahuj, pritahuj"...a hlavne tym blbcom treba dat "rychle recko". a bude dobre

 
O 31 júla, 2007 13:54 , Blogger elka povedal(a)...

coy, ono je to vlastne jednoduche a mozes to zazit kdekolvek. staci sa otvorit.

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov