pondelok, mája 07, 2007

podstata...

"Ja by som si ťa najradšej zobral za ženu. . Ale mám smolu. Už som si ťa zobral", povedal mi raz nedávno Švéd ani neviem pri akej príležitosti. Možno som len tak sedela a urobila nejakú hlúposť. Alebo som sa len tak pozerala do diaľky. Niekedy sa to stane.
Často si tú vetu opakujem, keď by som ho najradšej za niečo zabila, keď by som ho najradšej nevidela. Keď by som bola najradšej sama. Posielam ho v duchu do horúcich pekiel a je mi jasné, že keby zmizol, tak by som to hádam ani nezvládla.
Ako včera v noci, keď odfičal autom do Bruselu. V noci. On, ktorý zo sekundy na sekundu večer zaspí a ja sa môžem túliť, koľko chcem. Mám dokonalú schopnosť vytvárať katastrofické scenáre a tak som už mala vybraté šaty na pohreb a v duchu som držala jeho mamu za ruku. V jednej sekunde sa mi dokáže odohrať celý príbeh pred očami a je to desivý príbeh. Bláznivá ženská.
Pred chvíľou mi prišla správa, že má pre mňa prekvapenie. Pýtal sa, čo mi má doniesť a ja som odpovedala ako moja mama otcovi v detstve - dones hlavne seba. Vtedy mi to prišlo hrozne trápne.Teraz som to pochopila. Obvykle nemám nejaké problémy, keď niekam odchádza. Ale včera som mala taký naozajstný strach. Asi som nejaká precitlivelá. Alebo len chápem, čo mi tou prvou vetou naozaj chcel povedať. Ja by som mu teraz povedala to isté. Že nič nie je dôležitejšie.

6 komentárov:

O 08 mája, 2007 10:16 , Blogger femma povedal(a)...

...aké dôverne známe...

 
O 08 mája, 2007 14:07 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Heh, to aj ja viem v sekunde vymysliet a predstavit si pribeh...a tiez uz som pochopil par 'trapnych' viet svojich rodicov...svet sa tak krasne toci a opakuje, chvalabohu ;o)

 
O 08 mája, 2007 14:53 , Blogger Jasper povedal(a)...

elka, elka... toto mi tak zlepšilo náladu... bolo to tak ľudsky jednoduché... a reálne... cmag ;)

 
O 11 mája, 2007 15:49 , Blogger Nick povedal(a)...

mam pocit ze to pozna kazdy :)

 
O 15 mája, 2007 07:32 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

el, uplne nadherne a doverne zname... mam pocit, ze vsetci, co lubia, su rovnako trafeni... rovnako krasne...

 
O 15 mája, 2007 20:17 , Blogger Aventerra povedal(a)...

suhlas.. krasne ,,klise''...

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov