utorok, februára 06, 2007

výzva

Chodí ako smrtka s kosou. Chrípka, sviňa. Sklátila nás, keď sme to najmenej čakali a chceli. Bola som hrdinka s tou echinaceou, dávkovanou presne podľa návodu. Aj Švéd bol frajer, keď mal ešte vo štvrtok pocit, že to rozchodí. Hrozne sme potrebovali na víkend vypadnúť z mesta. Hrozne sme chceli zabudnúť, že sa nám teraz moc nedarí. Zabudnúť na to, že teraz obaja máme plné zuby toho, že nevieme, čo s nami bude.
Lenže ortuť teplomera bola v piatok ráno nekompromisná. Navarila som čaju a hrdinsky utekala do práce. V nedeľu sme už len ako dvaja lazari ležali pod paplónom a vzájomne sa potili. Jeden by si myslel, že je super vzájomne sa potiť, ale neverte tomu. Je to úplne nanič, keď je ortuť teplomera v červených číslach.
A dnes sme hrdinsky obaja vyleteli z hniezda a vrátili sa doňho so zvesenými krídlami, červenými nosmi a zimnicou. Tak nám treba, keď máme pocit, že sme nenahraditeľní.
Teraz sedíme oproti sebe a zisťujeme, že zúfalo potrebujeme nejakú dobrú správu. Veľmi, veľmi dlho sme so žiadnou domov neprišli. Má niekto nejakú dobrú správu?

10 komentárov:

O 06 februára, 2007 21:20 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ja mam jednu! prisiel som dnes na to ze mam 1.5dna nevyuzitej dovolenky v 2006 a este jednu nasiel som v casaku skvely projekt co sa mi hodi na tutorial:) treba sa tesit z malickosti lebo tie sa nakoniec javia najdolezitejsie

 
O 06 februára, 2007 21:22 , Blogger Pustovníčka povedal(a)...

Ja mam : zatial som nedostala chripku :-)))))

 
O 06 februára, 2007 23:19 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

dobra sprava? no napriklad totok (precitat do konca;o)...http://babarik.blog.sme.sk/c/80707/Stratili-sme-ostiepok-kupte-si-oscypek.html

 
O 07 februára, 2007 08:02 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

môžeš byť rada, že ťa nesklátila taká choroba, akú tuto http://svetluvstric.xhost.cz/blog/kam_s_cipky.html?vynechat=#diskuse
popisuje Engeor - takýmto článkom potom hovoríme "tešiče" - zdvihnú náladu - čo je to obyčajná chrípka, no nie? ;o)))

 
O 07 februára, 2007 08:52 , Blogger germa povedal(a)...

aj ja potrebujem dobrú správu ako soľ

 
O 07 februára, 2007 23:21 , Blogger ostrovanka povedal(a)...

mzslim, ze ta potesi, ze j.b. sa ma lepsie, teda mal sa pred par tyzdnami...
je to dobra sprava? :)

 
O 08 februára, 2007 13:28 , Blogger Pecosita povedal(a)...

dobra sprava je, ze... ehm, svieti slnko? ;)

 
O 08 februára, 2007 14:30 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ostrovanka, to je výborná správa. naozaj výborná. akurát včera som na j.b. myslela

 
O 08 februára, 2007 14:31 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

pec...aj toto moze byt :-)

 
O 08 februára, 2007 19:38 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

dobrou spravou je aj to, ze tych zlych je menej ako vcera. lebo z toho, cisto nelogicky, moze vyplyvat nadej, ze zajtra ich budem menej ako dnes :)

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov