streda, decembra 06, 2006

Škandinávske estetické cítenie

"Si strašne pekná", povedal mi včera Švéd tesne pred polnocou, keď sa vrátil z práce.

Vlasy každý na iný bok, oči červené po tom, ako som sa snažila päť minút dostať z nich šošovky. Tie som samozrejme vzápätí našla dávno uložené v púzdre. Výraz v tvári mierne pošetilý. No dobre, úplne šialený.
Tuším som už mala na sebe nacápaný ten krém, čo mi má spraviť z ksichtu tvár. To ma možno jediné zachránilo.

Tak ja neviem. Buď je ten môj chlap už úplne prepracovaný, alebo sa pohybuje vo svojom "kolektíve" medzi totálnymi škratami (hmm...to nie, nepohybuje). Alebo ma podvádza. Alebo ma neskonale miluje a pred očami sa mu mihajú dávne spomienky z dôb, keď som ešte mala trochu času. Na seba.
Alebo vo výraze "strašne pekná" bolo dôležitejšie to "strašne".

Alebo bol môj chlap jednoducho rád, že sa konečne dovalil domov a nikto v nátačkách a zástere ho neovalil valčekom po hlave. Všetko je relatívne.

14 komentárov:

O 06 decembra, 2006 14:18 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Nerieš a pamätaj! Raz na to možno budeš rada spomínať :-)

 
O 06 decembra, 2006 16:11 , Blogger Nick povedal(a)...

Skus to s tym valcekom a uvidis :)

 
O 06 decembra, 2006 16:21 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ale to si este musim najprv kupit natacky :-)

 
O 06 decembra, 2006 18:07 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

tak toto je peklo...:), krasa.

 
O 06 decembra, 2006 19:32 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

A vies co, za takyto clanok by som ta ja osobne potrestal minimalne mesiacom (ok, tyzdnom) bez lichôtky! Nemal nasledovat clanok, mal nasledovat usmev, pusa a...

 
O 07 decembra, 2006 07:54 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

slovo strašne sa dokáže niekedy strašne vypomstiť.....:D)

 
O 07 decembra, 2006 12:38 , Blogger elka povedal(a)...

branko...článok nasledoval až na druhý deň. vtedy bolop všetko, ako malo byt :-)

germa, ja som bola doma v detstve večne napomínaná, ked som pouzivala slovo strasne v pozitivnom zmysle. a pouzivam ho tak dodnes. strasne sa mi to totiž paci :-)

 
O 07 decembra, 2006 14:28 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

tí chlapi vedia byť ale fičúrsky, keď niečo chcú, že? ;)))

 
O 07 decembra, 2006 15:29 , Blogger elka povedal(a)...

karaska...veru veru. ale nemožem to tu hovoriť moc nahlas :-)

 
O 07 decembra, 2006 21:29 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ja sa bavim, el :) ale je fakt, ze muzi maju uplne iny pohlad na vec ako my, takze to nie je treba riesit...

ked mi moj drahy raz povedal, ze ich sekretarka je uz stara a mala 27 rokov a ja 28, tiez som nedala na sebe nic poznat :)))

 
O 08 decembra, 2006 17:01 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ostrovanka...to je presne ten iny pohlad. sekretarka nemoze mat predsa 27. to je uz z definicie :-). cize uz nemoze byt sekretarka ziadna z nas. treba sa s tym jednoducho zmierit :-)

 
O 09 decembra, 2006 11:13 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

el, jasne, ved preto som sa neurazila... :)

 
O 10 decembra, 2006 21:31 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

elka, musím ťa upokojiť, slovo strašne je podľa jazykovedného ústavu SAV čechyzmus a znamená veľmi na druhú, takže ťa chváli... mne môžeš veriť, ja toto slovko nachádzam v každom diskusnom na moju tvorbu..:-)))

 
O 14 decembra, 2006 23:20 , Blogger Pecosita povedal(a)...

nadherne :D

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov