streda, októbra 04, 2006

Votrelec

Keď som bola na strednej škole, prvý držiteľ mobilného telefónu (syn známeho podnikateľa) nám pripadal všetkým ako mimozemšťan. O pár rokov neskôr, keď som sa aj ja stala hrdou držiteľkou svojho prvého bezdrôtového prístroja už pípalo a zvonilo všetko okolo mňa. Ešte mám v jasnej pamäti, ako ma to neskutočne štvalo. Mala som pocit, že navždy zmizlo všetko ticho sveta.
Napriek tomu som aj ja s nádejou prakticky nonstop sledovala očkom vtedy ešte jednoriadkový displej, či náhodou na ňom niečo neblikne. Prvú "sms" lásku som zažila až niekde okolo dvadsiatky a tie motýle v bruchu, tá lahodná melódia "pípnutia" mi vlievali do žíl stále novú energiu.
A dnes je zas všetko inak. Mobilný telefón sa začína stávať pomaly novým mimozemšťanom v mojom svete. Votrelcom. Zamilované sms-ky nedostávam, odkedy sme sa so Švédom rozhodli, že si budeme tieto nežnôstky adresovať priamo. Je to menej poetické, ale písať sms človeku, čo leží vedľa vás v posteli je, povedzme si úprimne, mierne komické.

Dnes tá lahodná melódia, ktorú som s napätím ešte pred pár rokmi očakávala, znie oveľa častejšie, ako by mi bolo milé. Ak blikne na mobile cudzie číslo, začína v hlave prebiehať pársekundový boj. S vysokou pravdepodobnosťou je to niečo pracovné. Prípadne poisťováci. Nedvíham. Musím, čo ak je to vážne. Kašlem na to, nedvíham...."prosím, EGK...dobrý deň".
Potom zavolá novinárka, drží ma trištvrte hodiny na telefóne a ja v dobrej viere, že to treba poriadne vysvetliť, jej posielam tabuľky, vysvetľujem, dopĺňam, upravujem. Na druhý deň výjde článok, kde sa ja vyjadrujem nepomerne stručnejšie (dve slová) a vyzerám ako debil.

Absolútne najhoršia situácia je zmeškaný hovor od kamaráta/kamarátky/otca/brata....hocikoho blízkeho. Že načo mám mobil, keď ho nedvíham. Že mne sa ani neoplatí volať, lebo mám "v paži". Že ako môžem odísť na celý deň do lesa bez mobilu.

Lebo v lese je ticho????

9 komentárov:

O 04 októbra, 2006 13:16 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

el, pisat si smsky v posteli je nahodou romanticke, som to uz skusila, tak dobre - nie v posteli ale z izby do izby :)))
no a s tym ostatnym suhlasim, obcas sama uzatvaram so sebou stavku, ci sa to tentokrat (v autobuse, na obede, ci v kine) zaobide bez zvonenia mobilu... hocijakeho...

 
O 04 októbra, 2006 15:20 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ostrovanka - uplne najhorsie - v kine. a ludia su schopni ten telefon zdvihnut a komentovat dej filmu. aj to som uz zazila.

 
O 04 októbra, 2006 17:54 , Blogger Jej bývalý povedal(a)...

čím menej ľudí vie moje telefónne číslo tým lepšie.
Zamaskovaným číslam nedvíham.
Nezamaskovaným číslam položím ak sa volajúci nepredstaví ani po výzve, aby tak urobil.
Inak mi chutí :-)

 
O 04 októbra, 2006 19:57 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Ja celkovo nerad telefonujem, takze plati to iste, co u 'j.byvaleho'. Skusku som si spravil teraz na 2mesacnej dovolenke na Slovensku...iba s anglickym cislom, slovenske malo asi iba 10 ludi. A dalo sa...pokoj, klud, citil som sa ako v lese, aj ked som sedel v centre mesta na kave, super! ;o)

 
O 05 októbra, 2006 10:23 , Blogger Nick povedal(a)...

Ako, povedz ako je to mozne :)

 
O 05 októbra, 2006 11:15 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ja väčšinou netuším, kde môj mobil je, takže ma veľmi nevyrušuje. A dokážem úplne v pohode fungovať aj bez neho:-)
a skúsim poslať sms-ku sobasenemu v posteli. Som zvedavá, či nechytí infarkt?

 
O 05 októbra, 2006 13:26 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

germa, potom informuj, ako to dopadlo s tou postelou. ak nechyti infarkt, tak to skusim aj ja :-)

 
O 10 októbra, 2006 17:02 , Blogger maxim povedal(a)...

El, s mobilom sa užije aj kopa zábavy ...jedna priateľka ráno zbadala, že si syn zabudol na stole mobil. Nezaváhala, pozerajúc na mobil vytočila jeho číslo.. a on zvoniííl...Väčšie trapasy sú z odoslania smsky niekomu, komu nepatrí...

 
O 11 októbra, 2006 11:20 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

maxim, tak to sa mi presne stalo. a velmi expresivne som v tej sms - ke popisala pikantne veci. dotycny sa dobre bavil, ale nastastie bol korektny a upozornil ma na to, ze nie je uplne tou spravnou "cielovou skupinou"

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov