štvrtok, septembra 14, 2006

Vrana


Ráno som bola na joge. Rozhodnutie prišlo už pre niekoľkými mesiacmi a so začiatkom nového školského roka, ktorý sa ma vlastne vôbec netýka, prišiel záväzok vrátiť sa k starým sľubom.
Prišla som totiž na to, že je to skvelé. Jednak tam na mňa nikto nezazerá, ako vo fitnesscentrách, že čo tam chcem so svojou mušou váhou robiť, jednak sa mi tam darí zabúdať na problémy všedného života a všehomíra.
Ono keď musíte celú pozornosť sústrediť na to, aby ste sa udržali v dokonale skrútenej polohe, sú vám problémy sveta úplne ukradnuté. Keď sa začína triasť koleno, stehno, lýtko a potom už úplne všetko, začínajú zľahostajnievať dokonca aj súkromné problémy.
Precvičovateľka je navyše tak strašne krásna, že poskytuje dokonalú ilúziu - "ak vydržíš, budeš ako ja". A to by bolo "něco".
Je fakt, že kým si človek zvykne, tak pár dní má s prepáčením "pekne zaprdnuté". Cíti si svaly, o ktorých nikdy netušil a problémom sa stávajú aj také hlúposti, ako zavesenie kabáta do skrine.
Dnes mala naša cvičiteľka celkom príjemne exibicionistický deň, takže dávala kúsky, nad ktorými sa mi zastavoval mozog. Mala som pocit, že porušuje gravitáciu, anatomické zákonitosti a neviem, čo všetko. Trošku, trošíčku som sa k tomu aj priblížila a doteraz si nahováram, že som sa aj odlepila od zeme (ako na obrázku). A som sa tešila ako dieťa na Vianoce.
Toľko radosti, keď sa človek na chvíľu odlepí od zeme.
V poslednej dobe som celkom dobre nevedela, aký mám mať najbližší životný cieľ.
Tak som si ho spravila. Udržať sa vo vrane aspoň päť sekúnd. A je to!

5 komentárov:

O 14 septembra, 2006 15:23 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

vieš akú radosť z toho bude mať Švéd?

 
O 14 septembra, 2006 16:05 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

germa, no veru, uz mu slubujem vselico :-)
ale aj ho ukecavam, aby tam siel so mnou. takmer dvojmetrovy chlap vo vrane. to by sa dalo aj predat do cirkusu :-)

 
O 15 septembra, 2006 10:41 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Ze sa to vola vrana som nevedel. Ale kedysi som to zvladol. Dokonca aj tu variantu s rovnymi nohami.

 
O 15 septembra, 2006 15:24 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

vystrete nohy ta uzasna cvicitelka zvladla tiez. a ja som neverila vlastnym ociam :-). inak, je to fakt tazke, aj ked to na obrazku tak nevyzera, takze klobuk dolu, kozo :-)

 
O 16 septembra, 2006 22:17 , Blogger Pecosita povedal(a)...

jeeeej eli....vrana..to som tiez vedela...asi si dam zavazok, ze ako zacne semester, tak zacnem znovu jogit :D

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov