streda, júla 19, 2006

Vlasy

Niektoré dni sa nesú v znamení extrémnych teplôt, niektoré zas v znamení práce, práce a práce, skrátka...takmer každý deň má svoj headline. Ten náš včerajší bol o vlasoch.
Napadlo mi, že najlepší spôsob, ako sa vysporiadať s horúčavami týchto dní je dať si spraviť sexi sestřih. Nabehla som do kaderníctva a s hrôzou som sa dívala, ako slečna zo mňa robí Oľgu Feldekovú. To tak ja mám stále. Mám paniku z kaderníčok, kozmetičiek, mám panickú hrôzu z každého, kto mi má poskytnúť nejakú službu a ja som v jeho moci. Neviem rozprávať, sedím ako na ihlách a tvárim sa vyplašene ako náš nový papagáj. Ono to vôbec nie je také tragické a pani Feldekovej sa touto cestou hlboko ospravedlňujem. Keby som bola ostrihaná akokoľvek, tak mám z toho hrôzu. Zmeny sú skrátka pre môj život nepríjemným korením. Taká buchta som konzervatívna.
Apropos zmeny. Už niekoľko mesiacov sa pomaly zmierujem s faktom, že musím nahradiť svoju svokru, ktorá slúžila svojim štyrom chlapom doma ako súkromná kaderníčka. Bránila som sa zubami - nechtami, ale keď sa Švéd pomaly začínal podobať na jedného sovietskeho kozmonauta, pochopila som, že prišiel môj čas. Kúpili sme strihací strojček a keďže včera bol deň vlasov, malo to vypuknúť. Tiež to nebola až taká tragédia, až kým....až kým som sa ku koncu nezamyslela and niečím strašne dôležitým a nevyholila som mu doprostred hlavy 5 centimetrový pruh. Omylom, podotýkam. To mám za to, že som všetkým rozprávala príhody Švéda nešikovníka. Dnes máme ísť na návštevu k svokrovcom. Mne sa potia ruky už teraz.
Svokra - nevesta 1:0.

7 komentárov:

O 19 júla, 2006 10:35 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

vyborne som sa hned od rana pobavila :) pehaty sved je urcite super "pankac" a ty si urcite krasna, olga :)

 
O 19 júla, 2006 11:34 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Odkedy je doma strojcek s pevne definovanymi vyskami strihania, tak sa prilis podobnych nehod nebojim. Postupne som presiel z 12mm cez 9mm a teraz som skoncil na 6mm. Potom to zase obcas podrastie a ked sa rano dlhsie budim s odstavajucimi vlasmi na pravej strane, tak vsetci okolo mna (a hlavne ja) vedia, ze nastal ten spravny cas na dalsi zostrih. Na druhej strane si este dobre pamatam casy, ked mi stica koncila pod bradou a z casu na cas som nosil priberany vrkoc (aj ked sa to zda neuveritelne) a vtedy keby mi niekto spravil pas stredom hlavy, tak by som mal asi vazny esteticky problem :-{)))

 
O 19 júla, 2006 11:53 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

my sme to vyriesili konecnou vyskou 3mm - cize zo Sveda je momentalne svedsky prislusnik SBS so sklonmi k pravicovemu extremizmu...ale snad o tyzden to uz bude v pohode :-). ale tu niekdajsiu sticu ti kozo zavidim :-)

 
O 19 júla, 2006 16:26 , Blogger ostrovanka povedal(a)...

el, no mna vie holicka strasne donicit, asi preto, ze ja sa nebranim a ona striha, aj preto mi deti zakazali chodit k holicke a donutili narast dlhsie vlasy... :))
byt na chalana je sice fajn, ale dorata to strasne dlho...

 
O 19 júla, 2006 16:27 , Blogger ostrovanka povedal(a)...

dorasta...

 
O 19 júla, 2006 21:07 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

:-)))))) tak veru ;-)

 
O 14 augusta, 2006 15:25 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Svokra asi o tomto blogu ani netuší,že? Asi to tak bude lepšie:))Ale možno keby sa Ti Švéd chcel pomstit za to, že si z neho urobila najsamfasa šprintéra do poľa:)))

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov