pondelok, júna 26, 2006

Po tom




"Ty počuj, veď ja sa cítim úplne rovnako", hovorím ráno, teda naobed po zobudení. Neviem, ako inak som sa mohla cítiť. Jediný rozdiel je v tom, že na ruke mám o prsteň viac, bolí ma trochu hlava a nohy strašne a v izbe nám škrieka nový papagáj, čo dostal Švéd odo mňa ako svadobný dar.
Normálne sa teším, že vyrážame na týždeň preč, nech sa vyhnem otázkam typu "aké je to byť vydatá". Je to super a je to úplne rovnaké, ako keď som bola slobodná. Švéd hundre rovnako, keď nie je niečo podľa jeho plánu, ja sa úplne rovnako bezprízorne ponevieram po byte ledva prebudená.
Veľa ľudí nás odhováralo od svadby, že sú to vyhodené peniaze, že sme radšej mohli ísť niekam na parádnu dovolenku. Mohli a aj ideme. Do Krakowa za pár zlotých, do mesta, ktoré obaja milujeme ako svoje rodné.
Dávno som sa necítila tak dobre a neradovala sa tak, ako na svojej vlastnej svadbe. To asi potvrdia všetci, čo tam boli. Dávno som nemala okolo seba toľko úžasných a blízkych ľudí. A blízki sa stali ešte bližšími.
Bolo to dobré rozhodnutie, po všetkých stránkach. A teraz, ako povedala ostrovanka a ako to vlastne platilo už predtým, záleží len na tom, ako si to urobíme.
Takže vďaka všetkým, čo mi urobili nádhernú svadbu a popojedem.

14 komentárov:

O 26 júna, 2006 09:16 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Špekuloval som, už od soboty, čo ukrutne fťipné ti napíšem "po". A vyšlo mi, že najlepšie bude len jedno slovo.

Blahoželám! :-)

 
O 26 júna, 2006 09:58 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

elka, páči sa mi ten obdivný a spokojný pohľad na Švéda :))
nech ti to vydrží a pošli nám opäť fotečku s takým pekným pohľadom na Švéda najskôr tak o 10 rokov... .)

 
O 26 júna, 2006 10:03 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

JB, velká vdaka :-)

 
O 26 júna, 2006 10:04 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

mia, a ja zas dúfam, že Švédko nebude mať o desať rokov taký istý pripitučký výraz :-...v ostatné dúfam tiež

 
O 26 júna, 2006 10:11 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

elka, ak bude takto radostne oslavovať 10-výročie s tebou, tak môže mať hocijaký pohľad :)
držím palce

 
O 26 júna, 2006 10:17 , Blogger Pecosita povedal(a)...

elka, blahozelam, isto to bolo paradne :))ň

 
O 26 júna, 2006 10:18 , Blogger Marián Križovenský povedal(a)...

Manželstvo jak švédska oceľ
želám obom. Jemný pocel.
A nech nikdy Elka nelká,
že má Švédka za manželka!

 
O 26 júna, 2006 10:40 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

bolo tam dobre! ;)

 
O 26 júna, 2006 11:01 , Blogger Terra povedal(a)...

elka, este raz, blaaahozeelaaam:)))

 
O 26 júna, 2006 18:53 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

elka, tak ti treba :-)

 
O 26 júna, 2006 19:12 , Blogger Nick povedal(a)...

Chcel som napisat nieco ako germa :) ale ako pozeram na tvoj pohlad na sveda o takej neskorej rannej hodine, asi to je fakt vazne ;))

 
O 27 júna, 2006 00:16 , Blogger ostrovanka povedal(a)...

elka, ziadne slova, len objatie...

 
O 28 júna, 2006 06:27 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Cukríková gitara nemá chybu. :-{)))))

 
O 28 júna, 2006 07:40 , Blogger ostrovanka povedal(a)...

a tesim sa na zamatove spravodajstvo :)))

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov