piatok, mája 19, 2006

Starec?

Včera som si už po stý raz v živote povedala..."tak dnes som naozaj dospelá". Človek si to hovorí pri rôznych príležitostiach od štrnástich asi až do päťdesiatky. Ja som niekde v tretine a už to mám za sebou sto krát. V detstve som strašne túžila byť dospelá.
Včera som kráčala na geriatrické oddelenie nemocnice na Kramároch. Leží tam môj otec. Môj otec na geriatrii. Ten, čo sme o ňom nikdy nevedeli, kde práve je. Či v záhrade, v pivnici, u susedov niečo opravuje...lietal ako besný celý život.
Ani som nevedela, že geriatria na Kramároch je v samostatnej budove. Taká odkladáreň pre starých a nepotrebných. Mala som príšerný pocit, že tam prídem a že mi lekárka povie, že neskoro. Ono to nebolo až tak ďaleko od pravdy, ale tá sa nakoniec ukázala úplne inak.

Po schodoch som išla s takou zvláštnou pokorou. Od istého času sa každej návštevy nemocnice príšerne bojím. Panický strach. Z izby číslo 209 sa ozýval hurotánsky smiech. Môj otec a dvaja geriatrickí pacienti laškovali so sestričkou. Normálne ju balili ako na izbe v pionierskom tábore. Oni mali všetci okolo sedemdesiat, ona niečo pod šesťdesiat. Strašná sranda. Geriatrické oddelenie. Keď som odchádzala, tak mi povedal, nech nestresujem. Že keď bude zomierať, tak mi brnkne, o nič neprídem.

Môj otrec mal včera tlak 220/190 a vybral sa peši k lekárke. Neviem, či ho dali na správne oddelenie. Či mu tá sexi sestrička tlak ešte mierne nezvýši. A ja si robím ťažkú hlavu.

12 komentárov:

O 19 mája, 2006 10:27 , Blogger Marián Križovenský povedal(a)...

Pekné od teba. Aj od otca.

 
O 19 mája, 2006 10:31 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

keď mu je pri pohľade na ňu dobre, tlak sa mu určite ustáli, cíti sa tam totiž ako v raji, neboj....

 
O 19 mája, 2006 10:38 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

:-)
akú len dobrú náladu si mi spravila.
(Nie som ja vadný? Pokojne povedz, teraz vydržím všetko)

 
O 19 mája, 2006 11:04 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

jb, nie si vadný...veď aj ja mám z toho dobrú náladu. dúfam, že mi to vydrží. a hlavne jemu :-)

 
O 19 mája, 2006 18:15 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

tralalalala ;o)

 
O 20 mája, 2006 09:48 , Blogger Terra povedal(a)...

elka: vrati sa Ti zdravy a este viac rozlietany ... bude musiet stihat navstevy tej sestricky navyse :D

 
O 20 mája, 2006 13:14 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

medenka, ona ju tuším vydatá...tak dúfam, že otec nezničí ešte nejaké cudzie šťastie :-). ale čosi vravel, že už si ju rezervoval ten druhý pacient :-)

 
O 23 mája, 2006 11:04 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

elka, krásna pohodička ešte aj na tej geriatrii.. :-)
chcela by som mať toľko entuziazmu v tom veku ako tvoj ocko..

 
O 23 mája, 2006 13:22 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

mia, toto uz poznam. o mesiac bude doma znova hundrat, ako ho vsetko boli :-). ale mometalne sa tesim, ze mu je dobre

 
O 30 mája, 2006 19:50 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

toto mi teraz dost pomohlo. a hlavne... nech mu zdravicko sluzi ;)

 
O 31 mája, 2006 12:53 , Blogger Nick povedal(a)...

Nech sa mu dari :)) aj so sestrickami :))

 
O 11 júna, 2006 15:32 , Blogger A 106 povedal(a)...

Aj moj tato jednu pozval na kavu. Ked mala dalsiu sluzbu, uz ho nenasla :-(
Elka, prajem vsetko dobre.

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov