piatok, apríla 07, 2006

Osviežovač vzťahu

Skvelé ráno. Jedno z tých najlepších, aké sa dá želať. Taká radosť, že ten, čo pri vás spí, sa ešte tesne pred zobudením usmeje a dá vám všetku energiu potrebnú na celý deň...bude to krásny deň.

O hodinu neskôr:

ja: "Môžeš mi prosím ťa vysvetliť, ako sa nám zasa upchal záchod?"
on: "Neviem ti to vysvetliť"
ja: "Zasa si spláchol ten osviežovač"
on: "Určite nie, veď by som si to všimol"
ja: "Vieš koľko to stojí? Chceli sme ísť spolu na večeru, pôjdeme vieš kam"
on: "Viem"
ja: "Tebe je to jedno?"
on: "A čo mám spraviť?"

O pár hodín neskôr

oni: "A čo ste panička moja robili? " Čím ste to upchali?"
ja: "Neviem, najskôr suseda nad nami niečo spláchla"
oni: "A nespláchol sa vám tam nejaký osvížovač alebo dačo?"
ja: "Nie, na to si dávame už v poslednej dobe pozor, stalo sa to pre dvomi týždňami."
oni: "No, tak to budeme musiet vykrtkovať...počkajte, ideme pre nástroje"
ja: "No keď je to také vážne..."

O pol hodinu

oni: " No panička a víte, co tam máááte?"
ja: "No to netuším, povedzte mi"
oni: "Osvížovač. Zbytočne sme dávali dolu celý záchod a trepali sem na tretie poschodie tie nástroje. Som sa vás pýtal"
ja (za blondínu): "A mňa ten môj ráno presviedčal, že to nemôže byť..."
oni: "Nooo, šak jeho účet za tú opravu presvedčí"
ja: "Hmmm, tak o tom nepochybujem"

O päť minút

ja: "vieš čo tam bolo?"
on: "podľa tvojho tónu v hlase to viem úplne presne"
ja: ....
on: "mrzí ma to".

Sú veci, ktoré sa nedajú vyriešiť ani predmanželskou zmluvou. Našťastie. Ja by som tak strašne chcela zažiť tichú domácnosť. Chodiť ako fúria po byte. Lenže vidieť toho tvora, ako vchádza do bytu s absolútne úzkostným výrazom v tvári, zmäkne aj tvrdšia duša ako ja.
Ja som chytila hysterický záchvat smiechu....a tuším som sa znovu zamilovala, či čo.

6 komentárov:

O 07 apríla, 2006 19:51 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

typisch, frau! typisch, ... mann ;)

 
O 09 apríla, 2006 17:14 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

nnno, ak raz niekto pochopí dušu ženy, mal by dostať Nobelovu cena za mier...

 
O 11 apríla, 2006 10:12 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Heh, tak to bolo dobre :))

 
O 16 apríla, 2006 10:51 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

aké dobré!

 
O 16 apríla, 2006 10:54 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ja sa sem ani zapísať poriadne neviem a namiesto linku na web hodím mail...
inak som tu poprvé a vážne sa mi tu páči!

 
O 17 apríla, 2006 21:31 , Blogger Filip Struhárik povedal(a)...

Prvý krát som došiel na tento blog a tento textík ma presvedčil aby som sa o5 vrátil... paráda...

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov