streda, apríla 05, 2006

Obeť

Na počiatku bol plán vysokohorskej turistiky v Alpách. Že akože svadobná cesta, čo je nápad hodný zamyslenia a odhodenia do koša. Dva týždne pod stanom a každý deň osem hodín do kopca. A ja taká nežná kvetinka.

Prišlo nám to najprv ako hrozne vzrušujúce. Časom sme návrh skutočne odhodili do koša alebo minimálne založili Ad acta. Ale kondičná príprava zostala naprogramovaná. Párkrát sa nám už so Švédom zadarilo ísť makať na sebe a potom sa na seba blbo usmievať plní endorfínov.
Najhoršie je to rozhodnutie prísť po práci domov, zbaliť caky paky a naozaj sa vybrať cvičiť. Včera som tomu, že nejdem, dávala deväť bodov z desiatich. Kráčam si smerom k domu a zrazu obrovský billboard: Pekné zadky - 500 metrov (plus názov fitnesscentra).
Sexisti hnusní. Ja vám dám pekné zadky. Mediálna masáž mozgu. Túto hru s vami nehrám.
Klamem. Do piatich minút som bola doma, zbalená, nachystaná, s úsmevom čakajúca svojho mužíčka. A celý večer som sa pretŕčala, či ho už mám pekný.
Sexisti hnusní. Dostali ma.

6 komentárov:

O 05 apríla, 2006 12:56 , Blogger ostrovanka povedal(a)...

usmievam sa...

 
O 05 apríla, 2006 17:05 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ostrovanka, to bol zámer :-. ja sa smejem sama sebe, ze ake mam vazne feministicke reci casto a ked ide o kejhak... :-)

 
O 05 apríla, 2006 17:53 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

heh, poznam...teda nie akoze ja, ale Micka taketo tiez stvara, je to krasne...

 
O 07 apríla, 2006 11:23 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

no, niektore billboardy su fakt uzasne. ale priznavam, na taketo sa i ja namotam velmi rychlo :))

 
O 07 apríla, 2006 17:54 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

a tí zadávatelia to dobre, veľmi dobre vedia :-)

 
O 07 apríla, 2006 19:49 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

oni ma poznaju? ti zadavatelia? to faaakt? wow
:)))

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov