pondelok, apríla 24, 2006

Rituál

V nedeľu večer som absolvovala typický každoročný rituál vítania ďaľšieho ročného obdobia. Akosi som nestihla privítať jar a skočila som rovno na vítanie leta. Kúpila som si šaty.
Keď sme poobede sedeli na zastávke na Čiernej Vode, mala som pocit, že ani nedôjdem domov. Víkend sa chýlil ku koncu a bol to skvelý víkend. V sobotu sme drali členky v korčuliach a vábili zo zimných usadených hĺbok endorfíny. V nedeľu sme boli v pralese . Len my dvaja, ako Tarzan a Jane. A ja s vypleštenými očami na pokraji dokonalého šťastia. Všetky vône a zvuky a farby, aké snáď existujú. Čistá nádhera. V Čiernej vode na zastávke som mala pocit, že už príde len ráno a ja budem mať v hlave osnovu ďalšej kapitoly, čo tento týždeň treba....ale nechajme to.
Lenže sme v pralese čo to pofotili a keďže konzervatívne ostávame pri fotení klasickou zrkadlovkou, Tarzan dostal skvelý nápad zájsť do nákupného centra a počkať na vyvolané fotky. Nebol by to však pravý švédsky Tarzan, keby po vstupe do nákupného centra nezačal ako obvykle meniť črty tváre naznačujúc, že toto naozaj nebol dobrý nápad. To "obvykle" znamená, že mu sčervenajú oči a výraz tváre sa podobá výrazu obeti mučivého utrpenia. Malej milej Jane sa teda Tarzana uľútostilo a poslala ho domov odpočívať. Že ona teda počká a pozrie si "nejaké handry".

O hodinu som víťazoslávne kráčala domov s fotkami aj novými šatami. Po únave ani stopy, zhodila som doma háby a šupho módna prehliadka v štýle "je tu leto, ale ešte som si nestihla kúpiť topánky, takže naboso". Povyťahovala som všetky letné handry zo skrine a tešila som sa ako malá.

Robím to už od detstva v nepravidelných intervaloch. Navlečiem na seba všetko, čo mám. Nikdy som nemala publikum. To včerajšie síce nejasalo a netlieskalo, ale občas sa popod nos usmievalo a to ja mám asi najradšej.
V tejto chvíli nezostáva iné, len dopísať kapitolu, aby bolo na topánky k tým šatám, čo rady vítajú leto.

11 komentárov:

O 25 apríla, 2006 14:22 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

jupí, tak predsa nie som sám čo sa netvári hepi ak vchádza do nákupného centra s milovanou. (ak nemáme ceduľku v Košicoch zvanú šopyng lyst)
Poznámka: JT, ak toto čítaš, ta zachovaj svoj obvyklý nadhľad. Áno?

 
O 25 apríla, 2006 14:50 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

tazkaa pohodicka, tazkaaa!

 
O 25 apríla, 2006 14:51 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

JB, v prípade toho môjho aj "netvári sa hepi" je slabé slovo...on má normálne psychosomatické prejavy :-). dokonca má vypracovanú teóriu, že tam púšťajú cez klímu nejaké škodlivé látky, ktoré ovplyvňujú mozgovú činnosť, aby si zblbol a nakupoval ako ďas...a jemu to škodí na oči :-)

 
O 25 apríla, 2006 14:53 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

branko, bola veru, bola :-)

 
O 26 apríla, 2006 14:07 , Blogger Nick povedal(a)...

Tarzan hladny ;)

 
O 26 apríla, 2006 14:25 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

nick, :-)

 
O 26 apríla, 2006 15:25 , Blogger Marián Križovenský povedal(a)...

Pekné vítanie jari! A staré šaty v rámci rituálu potom hádžeš do Dunaja ako Morénu? Ja zas chodím s mojou polovičkou nakupovať rád a dokonca tak, ako keby bola celá. Len v sobotu si kúpila sama ponožky a predavačka jej zabalila iné, ako si vybrala...

 
O 27 apríla, 2006 09:45 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

marosko, to je dobry napad s tymi satami...zacnem praktizovat v dunaji. a to fakt rad so svojou zenou nakupujes? waw, este som takeho nestretla :-)

 
O 27 apríla, 2006 10:26 , Blogger Marián Križovenský povedal(a)...

elka: potrebuješ niečo kúpiť...? Som atestovaný sprievodca po obchodných centrách i malých obchodíkoch :-)

 
O 27 apríla, 2006 11:28 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

fuha maroško...nutne potrebujem tie zmienené topánky. ale to by som ti naozaj neodporúčala, absolvovať to so mnou. Sú dva druhy oblečenia, ktoré neznášam - ponožky a topánky. Je to pre mňa ukrutné utrpenie, takže...hmm?

 
O 27 apríla, 2006 12:06 , Blogger Marián Križovenský povedal(a)...

elka, povedz si termín, miesto a mesto. Uvidíme, či sa podarí zladiť všetky parametre...

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov