streda, júna 14, 2006

zlý náboj

Som nabitá akousi zlou energiou, či čo. Predstavujem si to tak, že niekde na polceste medzi nemocnicou, svadobným salónom, Ministerstvom školstva, kvetinárstvom a tisícimi ďalšími inštitúciami, ktoré denne absolvujem, ma zasiahol nejaký magnetický oblak alebo čo a úplne ma preinštaloval.
K čomu sa postavím, to sa pokazí. Technologicky, emocionálne aj fyziologicky. Cestou do Pezinka pre kyticu sa pokazilo auto. Nebol to môj nápad kupovať svadobnú kyticu mimo hlavného mesta, ale pre pokoj v dome som bola ticho. Tak som zabila ďalší deň cestovaním autobusom a finalizácia projektu sa tak posunula o ďalšie dni. Na ministerstve som sa na pár minút zasekla vo výťahu. Doma som zapla počítač a ten chytil taký vírus, že už ho len samí svätí môžu vzkriesiť. Odborníci sa už pokúšali a stále pokúšajú. Samozrejme mám doma v počítači uložený súbor, ktorý bezpodmienečne potrebujem na finalizáciu spomínaného projektu. Zálohujem úplne všetko. Ukladám to na usb, posielam si to mailom a niekedy si celý folder napálim na CD. Som dosť paranoidná. Tento krát som nebola.
Dnes ráno som prišla do kancelárie, zažla a vyrachla elektrinu. Sedela som ako drúk na stoličke a nevedela som, či sa mám smiať alebo plakať.
Do nemocnice sa bojím už aj chodiť aj volať, lebo vždy tam je nejaká nová zlá správa. Každú noc sa mi sníva o voľbách. Som celkom dosť v koncoch. Keď som v deväťdesiatom ôsmom ako prvovolička kráčala k volebnej miestnosti, cítila som nesmiernu hrdosť a odhodlanie. Teraz sa Švéda dookola pýtam, koho mám voliť. Volebné programy bieda. Jeden by aj ušiel, len s tou milou pani, čo je trojka kandidátke sa celkom dobre roky poznám. Je zároveň jediným členom vlády, s ktorým si tykám :-). Taká milá je, preferencie stúpajú, nedrísta somariny...len večná, večná škoda, že som s ňou na pár veciach robila a nemôžem sa o nej vyjadriť inak, než vulgárne. A to je z tej strany ešte zdá sa najlucídnejšia. Už som aj chcela nevoliť, lebo v rámci môjho magnetického náboja by mohla vybuchnúť volebná urna a voľby by boli neplatné. Lenže to sa mi zdá trochu alibistické. Takže som prvýkrát v živote pred voľbami totálne nerozhodnutá.

Kazí sa mi pleť, črevná mikroflóra, kazia sa mi medziľudské vzťahy. Začína to naberať obrátky. Len nech sa neskazí počasie a nálada...a hádam to aj prežijem.

8 komentárov:

O 14 júna, 2006 13:44 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Mám pre teba dobrú správu :-)
Štýl písania sa ti nekazí.
P.S.
Elka, nie je na svadobnú kyticu priskoro? Alebo bude z mrazej bokolice? ;-)

 
O 14 júna, 2006 13:48 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

hehe:-), ja som ju isla len objednat, aby teta vedela, aku ma urobit :-)inak hej, bolo by priskoro. mrazena brokolica je super napad...hlavne keby som ju potom hadzala po dalsich adeptkach na vydaj :-)
inak vdaka za kompliment. dufam, ze sa mi tento komentar zobrazi a nezmrzne niekde po ceste :-)

 
O 15 júna, 2006 11:49 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Hmmmmm, zaujimave. Chcel by som ale vediet co znamena a odkial mas to slovo "najlucidnejsia". Ist volit by si mala, uz len kvoli Svedovi :).

 
O 15 júna, 2006 12:00 , Blogger Jasper povedal(a)...

Kopa ľudí by teraz rozprávala o sínusoide, o období, o fáze... ee, také ja nerád. Tak som ticho.

Asi len, že viem sa vcítiť.

 
O 15 júna, 2006 13:07 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

fil, neuveris...ale presne na to slovo sa ma pytal aj Sved a rehotal sa ako maly, ze som sibnuta. som, ja viem:-).

 
O 15 júna, 2006 13:09 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

jasper...toto neni ani nejaka vazna zla etapa zivota...ze z recesie do depresie ako hovoria ekonomovia...skor take, ze shit happens - a teraz akosi castejsie, niekolko krat za den :-)

 
O 16 júna, 2006 00:48 , Blogger Nick povedal(a)...

Celkom dobre, ze nemas kyticu zo Singapuru :)

 
O 17 júna, 2006 20:23 , Blogger Pecosita povedal(a)...

eli, dnes je tvoj velky den, aj sme chceli prist, ale kedze aj mne sa kazia medziludske vztahy, tetda, pokazil sa jeden, a to definitivne, tak...by som asi nerobila dobru naladu. prajem vsetko dobre. nenechaj sa strhnut tou vlnou...momentalne strhla az prilis vela ludi v mojom okoli.

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov