utorok, novembra 21, 2006

....

Včera som dlho do noci na ňho myslela. Nikdy som ho nevidela. Len raz som počula jeho hlas, aj to bola len nahrávka na jeho vlastnom blogu. Občas som s ním prehodila pár slov cez ICQ a potom som sa buď bláznivo smiala, alebo som ešte dlho, dlho rozmýľala. Neviem, prečo mi na ňom záleží, ale je to tak. Podobne, ako ostrovanke.

Nikdy som nečítala na blogu lepší článok, ako je jeho tiger v taške. Ten článok napísal pár týždňov po tom, ako som si ja otvorila tento blog. Mala som sto chutí prestať písať, lebo takto to naozaj nedokážem.

Je to môj najobľúbenejší blogger a veľmi mi chýba. Človek, ktorého som nikdy v živote nevidela a ktorý momentálne hľadá cestu späť. A ja veľmi, veľmi dúfam, že ju nájde.

7 komentárov:

O 21 novembra, 2006 15:18 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

sranda, vzdy chodim najprv na jeho blog, kuknut (mam ho v bookmarks nad tebou) a tak som bol aj dnes. Nemal tam opat nic. Tak som isiel na tvoj blog a pritom som rozmyslal, ze on uz dlho nic nenapisal....no nic, sak hadam sa potesi, ked ta bude citat...(ja osobne mu odkazujem, ze nech nehlada cestu, ale nech ukazuje cestu nam, kua!)

 
O 21 novembra, 2006 16:35 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

elka...

 
O 21 novembra, 2006 20:59 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Prosim ta, nenapinaj, co sa stalo s tym tajomnym blogerom? Ten tiger ...je fakt klasa. Preco hlada cestu spat? Odkial cestu spat?

 
O 21 novembra, 2006 21:41 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Mam ho v RSS citacke a stale cakam, ze nieco. A ono nic. Something is wrong.

 
O 22 novembra, 2006 11:32 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

sasanka, kozo... zajdite si do diskusie k poslednemu clanku jej byvaleho...

 
O 22 novembra, 2006 12:11 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ach elka, je nás viac, čo si robíme starosti o človeka, ktorý nám je možno už bližší ako tí, čo by mali byť naši najbližší.

 
O 24 novembra, 2006 08:33 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

...je to nespravodlive...

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov