streda, novembra 15, 2006

Podnikateľský plán

Už mám v tom jasno. Vždy som rozmýšľala, prečo sa mladé ženy a dievčatá hlásia na MISS. Ja keď som išla do puberty tak som chcela ísť na Miss, aby som rozlúštila svoju večnú dilemu - či som pekná alebo nie som . Dokonca som sa prihlásila aj na MISS a BOY Kamaráta v roku 1992 (tuším).

NO a dnes v rádiu mi to vysvetlili. Dievčatá sa údajne hlásia na MISS, lebo chcú byť modelky, rosničky alebo manželky. To sú ich najčastejšie motivácie. Konečne. Moje liberálne srdce zaplesalo.
Ak sa bavíme o tých manželkách, tak mi to príde celé nejaké zbytočne pompézne, drahé a neefektívne.
Treba to spružniť a pustiť do toho trh. Mali by existovať normálne realitné kancelárie (alebo také čosi), kde by sa to všetko urýchlilo. Dievča chce byť manželka, tak sa odfotí (asi v plavkách), dodá nevyhnutné informácie - namiesto metrov štvorcových svoje miery, namiesto vybavenia popíše základné zručnosti, ako varenie, pletenie, háčkovanie - prípadne popíše svoje "sexuálne zručnosti".
Nakoniec môže dodať: "a taky peču". To, že by chcela dosiahnuť svetový mier si bude môcť kľudne odpustiť, to klientov naozaj nezaujíma.
Môže pridať aj nejaké certifikáty o absolvovaní jazykových kurzov (aby mohla manžela reprezentovať aj v zahraničí). Cena sa bude odvíjať od indexu, ktorý vznikne započítaním jednotlivých parciálnyh údajov.

Bude to parádne fičať a vyhneme sa trápnostiam typu "chce ma - nechce ma". Muži sa nebudú večne kváriť nekonečnými pochybnosťami "Ja na ňu nemám, som taký odkundes a ona úplne úžasná". Či na ňu má alebo nemá mu spoľahlivo povie jeho výpis z účtu.

Dievčatá sa nebudú musieť strápňovať polonahé pred nejakými čudnými porotcami a večnú dilemu či sú pekné alebo nie, vyrieši za nich realitný maklér pridelením príslušného indexu.
Markíza síce príde o fasa program, ale v konečnom dôsledku sa manželský trh tak pekne rozbehne, že bude exkluzívne predávať toľko reklamného priestoru, koľko sa jej zachce.

A basta, čo tam po láske. Aj tak všetci kvôli nej iba plačú a sú patetickí. A ja, keďže som to celé vymyslela, budem najväčšia bordelmamá v tejto krajine.

2 komentárov:

O 17 novembra, 2006 11:17 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Toto je geniálny nápad a treba si to nechať patentovať. Aj ked napríklad v takom Thajsku to v trochu obmeneje podobe už funguje. Myslím, že vybrať si z katalógu ženu, ktorá nešomre má svoje čaro. Ale to by asi nešlo, čo ?

 
O 20 novembra, 2006 19:45 , Blogger Silviah povedal(a)...

:-) Dobre si to vymyslela, elke... :-)

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov