štvrtok, januára 25, 2007

Sestra

Vždy som chcela mať sestru. Teda, teraz mám pocit, že som vždy túžila mať sestru. Mám pocit, že by sa mi vyrastalo lepšie, keby som nemusela viesť fiktívne dialógy s neznámym novinárom, ako som to robila v detstve. To som si raz prečítala v jednej knihe z edície Čajka, čo bola pre dievčatá od trinásť rokov. Mala som len desať a cítila som sa strašne dospelá.

Chcela som mať sestru, s ktorou by sme večer v posteli klábosili a mohla som sa jej so všetkým zdôveriť.. Chcela som mať sestru, ktorá by prežila to isté čo ja a chápala by ma. Kupovali by sme si spolu oblečenie a kryli si chrbát pri tajných večerných rande. Takto som o tom snívala. Takto som o tom čítala v knižkách pre dievčatá od trinásť rokov.

Chcela som mať sestru, ktorá by mojim deťom štrikovala svetre a piekla v nedeľu koláče. Ktorá by ich naučila lyžovať. Spriaznená duša, ktorá je vždy po ruke, keď ju treba. A hlavne keď ju netreba.

Keď som na svojej svadbe o druhej v noci bosá tancovala so svojim bratom, obaja sme plakali a vraveli si, že musíme držať spolu. Sľúbili sme si to raz a navždy.

S mojim bratom asi nikdy nebudem večer klábosiť, nikdy nebude asi piecť mojim deťom koláče a učiť ich lyžovať. Aspoň tak sa mi to teraz zdá. Lenže keď tak sedím a uvažujem o tej vytúženej sestre, asi by som nemenila. Jeho nikdy.

7 komentárov:

O 26 januára, 2007 12:51 , Blogger Pecosita povedal(a)...

bratia su super vec ;)) niekedy ;)

 
O 26 januára, 2007 16:09 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Dufam ze to das precitat aj bratovi! :)

 
O 27 januára, 2007 10:44 , Blogger germa povedal(a)...

ja som mala sestru, s ktorou som málokedy klábosila v posteli a vždy somtúžila po bratovi. S chalanmi si lepšie rozumiem

 
O 27 januára, 2007 11:49 , Blogger lota povedal(a)...

Mam dve sestry a vzdy som chcela brata...Ale vecer s nimi neklabosim a ani som nikdy neklabosila. Skoda. Dnes uz vediem vecerne rozhovory dvoma drobcami a je mi hej.-)

 
O 28 januára, 2007 21:48 , Blogger sas povedal(a)...

tiez mam sestru, aj som s nou klabosila, ale ked bola nastvana, tak zas na mna vsetko vyklabosila doma. tak asi nie je sestra ako sestra. ani piect nevie, ani varit, hniloba jedna je to... ziadne kolace nebudu, ak ich neupeciem sama :) radsej by som mala brata!

 
O 02 februára, 2007 09:16 , Blogger ostrovanka povedal(a)...

mam sestru a mala som aj brata... rozmyslam, ci som obcas chcela menit... asi aj ano...

 
O 06 februára, 2007 18:06 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ja mam sestru, starsiu, a veru, radsej s nou neklabosim, radsej klabosim so sebou a so slovami, kt. natukam do wordu :)

kazdopadne, krasny strucny clanoceQ

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov