piatok, marca 16, 2007

Svet sa zbláznil

Kráčam si podvečerným nočným mestom vo svojej obľúbenej sukni, ktorá je z tých, že keď priberiete dvadsať deka, tak sa rozletí na všetky strany. Našťastie už posledných desať rokov nepriberám, tak sa nebolo čoho obávať.

Za mnou dva mladé mužské hlasy: "Pekná, veľmi pekná. Takú som ešte nevidel".
Odolala som intentzívnemu nutkaniu otočiť sa, ale zaručene som narástla minimálne o centimeter a na tvári sa mi objavil taký ten úsmev typu..."nikdy by som to nečakala, ale vďaka chlapci". A hneď sa mi kráčalo lepšie.

Hlasy sa priblížili takmer na dotyk, ak by sa hlas vedel dotknúť. Pomaly som sa začala pripravovať na jemnú flirtovnú interakciu, keď si overia, že ani spredu to nie je najhoršie.

V tej chvíli ma obehli dvaja mladíci vo veku 15 - 16, o mňa samozrejme ani okom nezavadili a ďalej študovali svoje prospekty o novej Nokii, ktorá práve prišla na trh.

Zmenšila som sa naspäť na svoju pôvodnú veľkosť a úsmev na tvári sa zmenil na úplne jednoznačný sebareflexívny výraz - "ty si ale fakt koza". Musela som sa začať na sebe smiať.
Tá dnešná mládež...

14 komentárov:

O 16 marca, 2007 10:31 , Blogger Pustovníčka povedal(a)...

Mily clanok :-) Nuz Nokia je Nokia :-))))

 
O 16 marca, 2007 22:51 , Blogger lota povedal(a)...

Telefony su zabijakmi vztahov.-) Ved sa to vie uz davno...

 
O 16 marca, 2007 22:53 , Blogger ostrovanka povedal(a)...

sa smejem...

 
O 17 marca, 2007 00:10 , Blogger Pustovníčka povedal(a)...

Lota : presne ako vravis :-(

 
O 17 marca, 2007 11:40 , Blogger Jasper povedal(a)...

:D

 
O 17 marca, 2007 12:28 , Blogger germa povedal(a)...

mala by si ma počuť , ako sa tu nahlas smejem:)

 
O 17 marca, 2007 21:20 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Vsetky ste kacky, ja to stale tvrdim...nenahraditelne, krasne, mile, ale vzdy kacky, diiky bohu, ze to je tak ;o) Krasne (samozrejme, myslim tie nove Nokie)

 
O 18 marca, 2007 15:27 , Blogger femma povedal(a)...

milé,trefné - zlepšila si mi náladu:-)

 
O 19 marca, 2007 12:48 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

skoda ze ta predbehli a nezabocili niekam prec... mohla si byt v sladkej nevedomosti narastena doteraz... ;)

 
O 19 marca, 2007 13:37 , Blogger Pecosita povedal(a)...

lol... eli...nuz, vzdy lepsie ako ten robotnik, co som ti ho minule spominala :D

 
O 22 marca, 2007 15:00 , Blogger S. povedal(a)...

:-) toto bolo fakt chutneee

 
O 22 marca, 2007 20:26 , Blogger sas povedal(a)...

:)) bavim sa...vtipny clanok

 
O 25 marca, 2007 15:06 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

suhlasim s brankom. chytre alebo jednoduche vnutri to prezivaju rovnako a to je dobre. Elka preco si niekde na ten blog nezavesis fotku - dodala by si svojim textnom novy rozmer indeed - mam navrh pravy horny roh, hm?

 
O 26 marca, 2007 16:22 , Blogger Aventerra povedal(a)...

hehe :) rozosmiala si ma...

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov