piatok, februára 16, 2007

Ružové a modré navždy

Tak a už mi to je definitívne jasné. Trápim sa, kvárim, stresujem, uvažujem nad svojou pracovnou budúcnosťou, nespávam a obávam sa, či ešte niečo v živote dosiahnem. Hlupaňa, nevie, kde je jej miesto. Takto vystresovaná som ukecala Švéda, aby sme navštívili wellness - centrum v Patinciach. Tešíme sa ako malé deti už od začiatku týždňa. A potom to príde. Prezerám si ich stránku a dozviem sa, že milé Patince majú výhodnú akciu pre zamilované (alebo trebárs aj nezamilované) dvojice. "Pre ňho" polhodinová antistresová masáž a "pre ňu" polhodinová ANTICELULITÍDNA.
Konečne mi to niekto vysvetlil.
Čo sa mám čo stresovať z práce? Na to sú predsa chlapi. Ja by som sa mala pekne starať o svoju hrčkavú prdelku a ozajstné problémy prenechať tým, ktorí na ne majú nárok.
Lenže menší problém. Ja nemám žiadnu celulitídu. Nemôžem využiť supervýhodnú akciu pre zamilované (alebo trebárs aj nezamilované) dvojice.

Na svete je to už raz tak zariadené. Spravodlivo, samozrejme. Od tejto chvíle sa prestávam obávať o svoju budúcnosť a relaxujem. Možno sa nejaké hrčky časom objavia a ja konečne zapadnem tam, kam patrím. Zahadzujem všetky feministické knižky, ktoré mám doma v policiach. Začínam nový život. Pestujem si celulitídu.

Ešte musím vymyslieť, ako do zajtra rýchlo vystresovať Švéda, nech má nárok aspoň on.

8 komentárov:

O 16 februára, 2007 19:51 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

elka,
rozosmiala si ma :)
celulitída-necelulitída..podstatná je masááááááž..škoda nevyužiť, aj keď prdélka je hladká :)
to je prevencia, aby si nepotrebovala tú antistresovú, keď prvýkrát objavíš na prdélke ,,hrčky"..to len bude stres :))

 
O 16 februára, 2007 21:47 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

;o)

 
O 17 februára, 2007 15:15 , Blogger germa povedal(a)...

prepošlem ti zopár hrčiek? Už ich mám pomaly aj na jazyku :)

 
O 17 februára, 2007 17:17 , Blogger 3 sestry povedal(a)...

Milá Elka, strašne dobre sa čítaš. Francúz pozdravuje Švéda.

Za 3 sestry nechala pozdrav Dada

 
O 17 februára, 2007 18:15 , Blogger Aventerra povedal(a)...

feministicke knizky? ha ha ha. pekny clanok :)

 
O 19 februára, 2007 09:22 , Blogger ostrovanka povedal(a)...

el, pripomenula si mi moj pobyt v kupeloch, povinna prehliadka u lekara na uvod a jeho presviedcanie, ze MUSIM mat nejake subjektiven potiaze :) ked som na vsetko krutila hlavou, spytal sa ma krasne nevinne: no dobre, ale co vam napisem do prijimacej karty ? :)))

 
O 20 februára, 2007 12:26 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

nemáš? ani ja... booože - tej čokolády čo už vyšlo navnivoč... :(
.
;o)))

 
O 20 februára, 2007 17:35 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

heh... tak prajem vela uspechov pri dosahovani noveho ciela... ;)

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov