štvrtok, mája 17, 2007

Znamenia

Dnes budem ako väčšina ľudí...ja nie som poverčivá, ale...keď mi prebehne čierna mačka cez cestu, pre istotu pľujem na všetky možné strany. Veď čo ak niečo. Cez most v autobuse prechádzam so zdvihnutými nohami a keď stojím, aspoň na chvíľu poskočím a niečo si zaželám.
Zásadne nezabíjam pavúkov, lebo prinášajú šťastie. Máme ich doma už požehnane. Ak ma obšťastní holub obsahom svojho malého črievka, teším sa ako malá, lebo bude veľa šťastia okolo.

Šliapnutie do iného exkrementu v tráve mi až toľko blaha neprináša, ale pri čistení topánok sa aspoň ukľudňujem, že možno z toho trošku šťastia "kápne".

No a dnes som šliapla do použitého kondómu. Teraz som trochu zmätená, lebo neviem, čo mi tým chcú vyššie mocnosti naznačiť. Ale podľa toho, čo mám momentálne na podrážke...

5 komentárov:

O 17 mája, 2007 15:22 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

no mne to vychadza takto...kondom-sex-deti-stastie! teda stupnutie na kondom je urcite stastie...ibaze by to bolo inak (napr. kondom-sex-choroba-smola, ale to asi nie, hadam, urcite..vsak ty das vediet;o)

 
O 18 mája, 2007 09:16 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

elka, po tých rôznych iných (síce pozoruhodne písaných, ale pesimistických a uplakaných blogoch) vždy prídem k tebe pre kvapky pohody a úsmevu.. :)
veľmi roztomilo napísané...

a prajem, aby brankova prvá alternatíva vyšla... :))

 
O 18 mája, 2007 19:14 , Blogger ostrovanka povedal(a)...

el, pouzity kondom je zvlastna indicia, ja som sa vtedy zrutila zo schodov - obidvakrat a vysledkom su dve krasne deti, tak co ja viem? ty mozno budes slapat na tie vecicky :)))

 
O 23 mája, 2007 09:16 , Blogger S. povedal(a)...

:-))))))))))) strasne si ma rozosmiala!
ja nie som poverciva, ale raz v takej poriadne mizernej nalade, ked som sa citila ako zbita a vracala som sa v noci domov som mala mile stretnutie s ciernou macickou. ja som pomaly kracala v strede cesty a ona sa vybrala samozrejme krizom par metrov predo- mnou. ale naraz zastala, sadla si a chvilu na mna pozerala v strede cesty, potom sa zdvihla a vratila sa spat. rozmyslela si to :) vtedy mi to taaaak neskutocne dvihlo naladu... este aj teraz sa musim usmievat :)

 
O 26 mája, 2007 02:38 , Blogger 3 sestry povedal(a)...

Urcite to znamena NEUVERITELNE STASTIE v zivote :)

Ja som stupila na slimaci domcek, nastastie bez obyvatela. Zlakla som sa prevelmi ked chrupol!Dada

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov