utorok, novembra 06, 2007

Inak

Ono to v živote už tak chodí, že veci sa nemenia pomaličky, postupne. Možno aj hej, ale tie malé zmeny si nevšímame. Ako tá slávna žaba, čo sa pri postupnom otepľovaní vody uvarí a keď ju hodíte do vriacej, tak vyskočí. Jej šťastie.

Ja mám niekedy pocit, že môj život vyzerá tak, že z ničoho nič, uprostred ulice ma niekto otočí ako pri hre na slepú babu, odokryje mi oči a svet je zrazu úplne iný. Raz krajší, inokedy kruto zlý. Raz vstúpi do krčmy úplne cudzí človek a ono je akosi v sekunde jasné, že tento z vášho života len tak nevypadne. Ani neviete ako a kráčate k "oltáru". Inokedy zas zazvoní telefón a úplne rovnakým spôsobom iný človek z vášho života zmizne. V sekunde.

A medzi tým je milión väčších či menších príbehov, ktoré v rôznej intenzite skúšajú vašu celistvosť. Teraz je presne obdobie, kedy mám pocit, že ma niekto v tom parku so zaviazanými očami otáča. Snažím sa nahmatať okolo seba iných a mnohých nespoznávam. Iných zas spoznávam a nestačím sa čudovať, akú nežnosť majú v tvári, ktorej sa prvýkrát dotýkam. A mám strach, ze keď si dám dole tú šatku z očí, tak budú veci inak. Teraz sa točím. Teraz ešte nič neviem. Len tuším, že sa niečo deje.

Nemám rada zmeny. Necítim sa vo svojej koži. Čakám.

3 komentárov:

O 08 novembra, 2007 08:55 , Blogger Coy povedal(a)...

Velmi dobre ti rozumiem a velmi vystizne si to napisala. Aj ja sa tak cas od casu citim. Najviac ma hneva to, ze si tu satku z oci nemozem zlozit sama. Nemam rada zmeny, nemam rada cakanie.

 
O 08 novembra, 2007 10:57 , Blogger elka povedal(a)...

hej, ta satka je ...bezmocnost...ci ako sa to povie...

 
O 10 novembra, 2007 21:46 , Blogger Blueska povedal(a)...

hmm, ani ja nemám rada tú neistotu, keď ani netuším, čo ma čaká, či nečaká ...
či je to len ticho pred búrkou, alebo už dúha

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov