streda, januára 18, 2006

Čo je lepšie?

Ešte pred pár dňami som sedela doma v nervozite a veľmi pomalom pracovnom rozbehu. Väčšinu času som trávila uvažovaním nad tým, či sa takto na voľnej nohe uživím. Nič sa mi nechcelo robiť a hľadala som tisíc výhovoriek. Zobrala som zopár malých kšeftíkov skôr pre radosť ako pre peniaze. Nie, skôr pre peniaze ako pre radosť. Tak je to.
Večer som skučala na gauči, že chcem ísť k moru...lenže dilema maxima. Buď mať kopu práce a nemať čas k tomu moru ísť, alebo nemať kopu práce a nemať za čo nechať si vyštípať oči v soli.
V ten večer som to vyriešila tak, že som sa napustila do vane. Po pár minútach prišiel Švéd a nasypal mi tam kilo soli, nech mám more. Už chýbal len nekonečný horizont.
Dnes zopár mailov a zopár telefonátov a zdá sa, že k moru vyrazíme. Keď to všetko dokončím a postíham. Čiže nikdy.
Zo samej depresie o nedostatku som sa akoby mávnutím prúta prehupla do definitívneho pochopenia. Nebudem robiť to všetko, čo som sľúbila. Nepôjdeme k moru, ale možno do Terchovej alebo kamsi do lesa. Nedá sa mať všetko.
Radšej soľ vo vani ako žalúdočné vredy.

3 komentárov:

O 18 januára, 2006 19:55 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Tak tak elka. Je to sice preflaknute, ale faktom je, ze zivot je otazkou priorit. A radsej iste dva dni niekde v lesoch na chate par kilometrov vzdialenej, ako neiste dva tyzdne niekde na pomyselnej "velkej dovolenke", ktora nechodi. Pre sikovneho je roboty stale dost a urcite par dni aj postoji. Nie sme nenahraditelni, aj ked sa nam to castokrat snazia nahovorit.

 
O 19 januára, 2006 01:00 , Blogger ostrovanka povedal(a)...

eli, v jednom filme bol super rozhovor

ONA: nemala som cas na lasku, lebo som zachranovala svet...
ON: naco je taky svet, ked v nom niet casu na lasku?

tak nejako je to aj s robotou :)
si myslim :)

 
O 19 januára, 2006 11:20 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

dobre hovorite, obaja...v dotazniku by som na otazku o zivotnych prioritach odpovedala jednoznacne. uplne najkrajnejsim variantom...ale pri kazdodennom rozhodovani to nie je take ciernobiele. zasa nejake kompromisy. to uz je asi navzdy

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov