nedeľa, januára 08, 2006

Fat

Už je vedecky celkom dobre preukázané, kde sa berie anorexia, bulímia a všetky nové choroby obdobia masmédií. Píše sa o tom nonstop, psychiatri dvíhajú varovný prst...môže to byť aj horšie. Ja osobne stojím na opačnej strane barikády a od detstva bojujem s tou prekliatou vetou "mala by si trošku pribrať". Všetky ženské časopisy sú pre mňa úplne bezpredmetné, keďže sa venujú predovšetkým tomu, ako vyrobiť z normálnych žien anorektičky.
Vždy, keď ideme k "jeho babke", obliekam si najhrubšie nohavice a najdlhší sveter, čo mám. Márne dookola vysvetľujem, že ak by som opäť schudla, ako mi to vždy nanovo opakujú, musela by som vážiť asi dvanásť kíl. Gausova krivka nepustí a niekto musí aj na jej druhom chvoste, že áno.
Dnes ma však dostali.
Zaumienila som si, že začnem znova cvičiť, lebo bolesti chrbta a hlavy presiahli únosnú mieru. Navyše, mám rada ten endorfínový pocit na záver a vlastne, pohyb je dobrý pre každého. Dnes som na internete objavila taký "fancy" plánovač fitnessu. Že sa akože budem merať a sledovať, aký pokrok som urobila. Absolvovala som svojpomocne všetky potrebné merania, nahodila do tabuľky. Podčiarknuté a spočítané...tučná. Nech som to prerátala a premerala akokoľvek, výsledok ten istý. Priveľa tuku na tele. Neviem, ktorý profesor akej americkej univerzity takýto index zostrojil, ale jedno je isté. Ktokoľvek by sa odmeral, bolo by mu odporúčané schudnúť. Len sa čudujem, že k tomuto supervýpočtu nebola priradená linka o stpercentne zaručenom prostriedku na zníženie podielu tuku v tele. Len za 56 dolárov a dá sa platiť aj kreditkou.
Vždy mi bolo veľmi ľúto tých žien, ktoré v pote tváre aj tela hodinu makali a potom by ma vedeli zavraždiť, keď videli, že s úsmevom jem po cvičení Fidorku. Sme skrátka hlúpe. Možno by to chcelo viac dať na zdravý rozum. A to na oboch stranách barikády.

2 komentárov:

O 08 januára, 2006 22:45 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

elka, tak toto ma rozveselilo, vedela som o bulharskej konstante, ale o takomto indexe pocujem prvykrat... v kazdom pripade by som si na tvojom mieste vstupila do svedomia, sa ti cudujem, ako mozes behat po svete taka tucna :)

 
O 09 januára, 2006 11:08 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

asi prestanem jest uplne :-)

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov