utorok, decembra 06, 2005

Pre toho, kto bol celý rok dobrý

Na svätého Mikuláša, neučí sa, neskúša sa....no a sme v kýbli. By som chcela vidieť šéfa, ktorý by na toto skočil. Robota musí byť urobená, aj keby traktory padali ako v nemenovanej reklame.
By som ani netušila, že takýto vzácny sviatok pomoci chudobným sa dnes odohráva, keby včera večer neprišiel môj chlap z práce a nepripomenul mi...a ja doma v horúčkach zabalená v dekách, s červeným nosom a hlasom o päť stupňov hrubším (čo už je dosť fatálne vzhľadom na moje basové hlasové rozloženie)som zdvihla pohľad a zaúpela. Nič pre ňho nemám, peňaženka prázdna a žiadna zvyšná energia na dodatočné nákupy.
Ako dieťa som absenciu finančných prostriedkov riešila tým, že som z Kamaráta vytrhla plagát Patricka "Švajza"-ako sme ho vtedy volali a dala ho mame do čižmy. Milovala ako všetci Hriešny tanec. Otca som vybavila ešte rýchlejšie. Vybrala som z chladničky pivo a šup s ním do otcovej topánky. Mama sa tradične dojatím rozplakala a otec sa urazil. Že z neho robím opilca. A navyše to pivo po celej noci v kožušine rozhodne nebolo "jako ze sedmýho schodu".
Včera som musela teda zaloviť v starých dobrých praktikách. Jedna možnosť bola vytrhnúť z Cosmopolitanu z Belfastu ten fantastický zadok, čo si všimol hneď, keď som prišla domov a vybalila "švestky". Zvolila som romantickejšiu formu a napísala krátky list bez pointy, ktorému rozumejú vždy len tí dvaja. Ráno si akosi dlho obúval topánky a akosi dlho sa so mnou lúčil. Boli aj vážne vyznania lásky. Matne si pamätám, ešte som spala.
Ale bolo to krásne ráno. Jako ze sedmýho schodu.

9 komentárov:

O 06 decembra, 2005 15:28 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

el krasne....viac asi nemozem....nechcem.lucya

 
O 06 decembra, 2005 15:40 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

lucka, nemusis... d.

 
O 06 decembra, 2005 16:14 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

no, ja som msn-oval s Mickou a ona, ze dnes je Mikulas..hmm, smola, tento rok mi usiel, asi si ho spravim zajtra (a neviem, ci uveris, ale chcel som /a aj idem/, napisat list bez pointy len pra nas...sranda)

 
O 06 decembra, 2005 16:35 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

napis, urcite potesis. ten moj mal asi dve vety, na viac som sa v rychlosti nezmohla... :-)

 
O 06 decembra, 2005 17:39 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Komentár komentára zo 16:35, lebo k spotu akosi nemám čo, aby som nepokazil pocity čo mám.

Vravíš, že si na viac nezmohla. Ani nebolo treba ;-)

 
O 06 decembra, 2005 19:00 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

JB, tak si uvedomujem, ze viac by sa ani asi nedalo. fakt, nebolo treba...az teraz som si to uvedomila. dik

 
O 06 decembra, 2005 20:16 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ty brdo (neviem, kto je brdo, ale som to uz dlho nepouzil), tak to som sa zase raz rozbehol...som zvedavy, ked dve vety stacia, co moje dve strany A4 pomalym pismom, aby sa to dalo citat! ;o)

 
O 07 decembra, 2005 09:58 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Krásne...

 
O 10 decembra, 2005 12:59 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

elen stale lepsie pises. taketo tvoje clanky mi hladia dusu :)

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov