pondelok, novembra 21, 2005

Chlad vo vzduchu

Je toho naokolo akosi moc. Tento rok bol zaznamenaný najvyšší počet depresií u detí. Možno sa predtým o tom len menej hovorilo, možno sa smutným deťom nikto nevenoval...neverím na lepšie minulé časy. Neviem to vysvetliť, aj keď odpovedí sa ponúka milión.
Lenže, keď sú už na tom zle deti, tak čo my všetci ostatní?

Mňa dnes rozosmutnilo viacero vecí. Jedno veľké dieťa, ktorého sklamal rodič. To veľké dieťa je vzácny druh, ktorý na rozdiel odo mňa neverí na zlo v ľuďoch. Veľké dieťa, ktoré vždy prinesie úsmev. Dnes sa nedalo. Keď človek vidí celý život vo svojich rodičoch dobro, keď ho rodičia naučili pozerať sa na svet tak veľmi pozitívne, nezaslúži si, aby práve rodič urobil tú chybu a sklamal svoje dieťa.

Dvaja nemeckí dôchodcovia - manželia, prišli do Prahy spáchať samovraždu. Keď to spolu dotiahli až do dôchodku, keď sa dokázali dohodnúť na spoločnej smrti...nemohli sa dohodnúť na spoločnom živote? Možno tiež sklamali svoje deti.

Všetci sme niekoho deti a veľa z nás je depresívnych. Niektorí sa zavrú do seba, iní začínajú byť neuveriteľne zlí na svoje okolie. Niektorí svoj smútok pretavia do radosti iných.

Chcela by som dnes svoj smútok pretaviť do radosti. Bolo by to veľa, veľa radosti. Všade naokolo. Dnes je niečo zlé vo vzduchu.

8 komentárov:

O 21 novembra, 2005 20:33 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

elenocka nesmut, nemas preco. pozri aj ja sa uz usmievam :) ahaho :) co mam robit. nic... a este jedna vec, to vies ze ten stary z tej vltavy vysiel? pry bol fyzicky velmi zdatny, moja mama tvrdi, ze to je uuuplne jasne... nu vysetruju to... :)

 
O 21 novembra, 2005 20:39 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

zeby ju tam hodil? vidis a ja tu smutim :-). to som cela ja

 
O 21 novembra, 2005 22:40 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Kus od témy ale k janickinmu komentáru.
Jeho terajšia okamžite zahlásila "starý ju utopil, nebol by prvý"
Dnes som sa síce s depresiou priamo nestretol ale s asertivitou hraničiacou z agresívnou bezočivosťou veru áno.
Asi je naozaj niečo zlé vo vzduchu.

 
O 21 novembra, 2005 23:09 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

fuha, tak dnes ma oklamali na plnej ciare. nemcuri. som im zbastila nehynucu lasku az za hrob. tupana.
ja uz som sa trochu hodila do kludu, len dufam, ze zajtra bude lepsi den.

 
O 22 novembra, 2005 14:35 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

jesen byva obcas trosku smutna... v piatok hraju v tatre zahradu, nech je vsetko tak...

 
O 22 novembra, 2005 16:30 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

to by stalo za to tam ist...zasa dvaja, traja ludia v kine a absolutny pokoj

 
O 24 novembra, 2005 15:25 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ani ja neverim v zlo v ludoch...ked vsak potom niekto to svoje zlo na mna pusti,tak to nejak neviem stravit..nanestastie neexistuje (a asi ani nemoze) ziadny "Dobrakov",kam by sa dalo emigrovat,aby sa clovek nemusel zamyslat nad tym,ako moze niekto vedome robit zle inym ludom...hej dobraci!..rozveselujme sa navzajom :) hm?

 
O 24 novembra, 2005 19:47 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ok, plati

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov