sobota, novembra 19, 2005

Chromozomálne rozdiely

Taká kasická víkendová rodičovská návšteva. Prišli sme k nám, otec mi strčil do ruky rezance, že mám dovariť obed, zobral kabát a môjho chlapa, že idú so psom von. Nech sa páči. Prevzala som svoju obľúbenú rolu "země živitelky" a čakala som tam sama ako drúk, kým sa vrátia.
Už som pomaly aj zaspávala, keď sa v družnom rozhovore objavili vo dverách. Výraz tváre, aký môžu mať ľudia len o dvanástej na obed po dvoch becherovkách. A strašne významne sa na seba obaja pozerali. Komplot. Investigatívne som zisťovala, že o čom to celé bolo, ale samozrejme "to bola taká chlapská debata" a nemám sa starať. A že je to moja chyba, lebo keby som mu spravila poriadne raňajky, tak by sa neopil.
Tak som aspoň zisťovala, čo robil pes. Údajne s nimi sedel pri stole a potom jazdil na "skiiborde" (ako hovorí môj otec, čo vie len po rusky a maďarsky).
Ja už naozaj neviem.

Tak mi treba, mala som sa narodiť s iným chromozómom. A nič by som zrejme neriešila.

13 komentárov:

O 19 novembra, 2005 20:29 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

veru, ja nechapem, co riesis..ja vsetkemu rozumiem ;o)

 
O 19 novembra, 2005 20:40 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

uz ste proti mne traja. pomoooc :-)

 
O 19 novembra, 2005 22:17 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

co bojis, za chvilku pojdeme (kedze uz sme traja) znovu na pivko, pardon, vyvencit psa a ty si mozes slobodne .. ja neviem, co robite ked my vencime psa ;o)

 
O 19 novembra, 2005 22:51 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

no predsa varime polievku :-)

 
O 19 novembra, 2005 23:02 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

no a my ju potom krasne pochvalime a ocenime...kde je problem? ;o)

 
O 19 novembra, 2005 23:06 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

vzdavam sa. idem pozriet do chladnicky, ci tam nemam nejaku becherovku :-)

 
O 19 novembra, 2005 23:18 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

som si uvedomil silu internetu...uz druhykrat si povedala slovo 'becherovka' a ja som si predstavil tu vonu...a uz ju mam naliatu (na stastie mi jeden kamarat poslal nedavno zo SR)...na zdravie (vidis, nakoniec, sme vsetci spokojni;o)

 
O 19 novembra, 2005 23:19 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

okrem mna. ja som zidnu v chladnicke nenasla :-(

 
O 19 novembra, 2005 23:36 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

cloviecatko, ved ty si nejaka nervozna, ci sa mi to len zda? (aby sme sa vratili k teme..mna, ako zastupcu nasho 'chromozomu' ma napada, ze nemas ty nahodou tie one, zenske problemy?;o))

 
O 19 novembra, 2005 23:58 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

sa ti len zda :-). ja som len chytila miernu paniku, ze moj otec zacne so svojou oblubenou indoktrinaciou na temu zeny. to je nebezpecna faza

 
O 20 novembra, 2005 00:25 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

tak to je asi fakt na becherovku...(davam si teda do druhej nohy, za teba, chnapes;o)

 
O 20 novembra, 2005 11:13 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

jej el tak takto dopadol vas obed u ototu?:-)ja proste na toho chlapa asi nedam dopustit:-)bezkonkurecny v kazdej dobe...neboj, samozrejme ze ti rozumiem..ved mame o tu nozicku naviac:-)
luc.

 
O 20 novembra, 2005 16:54 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

huraaa...zena na mojej strane:-)

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov