streda, novembra 16, 2005

Ako malá

Vždy mi prišlo neuveriteľne smiešne, keď davy mladých diev fanúšikovsky šaleli pri zočení nejakej tej celebrity. Áno, keď som bola malá, tak som si dala od Haberu podpísať tričko. Normálka. Odvtedy sa nič také nezopakovalo. Jednoducho som tie hviezdy nijako neprežívala. Ani neprežívam, treba dodať. Ale (?!).
Kráčam si tak rozvláčne mestom, ako to len ja dokážem. Obvykle zrýchlim až vtedy, keď ma predbiehajú nejaké dôchodkyne. Oproti mne zopár mladých mužov rovnako oblečených. A nutné dodať, mimoriadne dobre vyzerajúcich.
Áno, všetko bolo, očný kontakt - pozerám, pozerám a ten chlap mi je nejaký povedomý. Kde som ho ja už len videla? Sekunda, druhá, v tretej mi to došlo. Raul, kapitán španielskej reprezentácie. Minula som ich a v šoku som zastala, ústa roztiahnuté v divnom úškľabku. Keby som sa na seba pozerala z mimotelesného astrálneho pohľadu, asi by som neverila, že som to ja.
Ten úškľabok mi dlho nemizol z tváre.
Večer som doma robila rekonštrukciu prípadu..Takto som išla a táááákto o kúsoček som ho minula. Stretlo sa to tiež s divným úškľabkom.
Dnes si ten futbal určite pozriem. Ale z čisto osobných dôvodov. Bude tam hrať jeden môj známy.
Čo vám poviem, ako malá.

5 komentárov:

O 16 novembra, 2005 12:24 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

hehe, tak toto poznám.
Z obeda idúc som stretol Noriku Mojsejovú.
Keď som o chvíľu vošiel do roboty tak sa ma Tibi na bráne spýtal: "Ta co? Bul ši perši raz zahuľic?"

 
O 16 novembra, 2005 13:26 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

:-), :-). Tak za toto máš u mňa sto bodov. Norika "tráva" Mojsejová...verím, verím. dobrý príbeh.

 
O 16 novembra, 2005 17:37 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Tak to si dobrá. Ja by som sa s ním kľudne aj mohol zraziť a netušil by som kto ide. :-{))

 
O 16 novembra, 2005 22:25 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

jaaj, ale to na futbal som si v poslednej dobe celkom privykla. a tie spanielske typy ja celkom mozem. na vyvazenie toho mojho svedskeho typu, co mam doma :-)

 
O 18 novembra, 2005 07:41 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

hmmmm.... to musel byť pekný pohľad. Aj mňa by potešilo.

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov