piatok, októbra 28, 2005

sufražetka naruby

Včera skoro ráno som žehlila svojmu chlapovi nohavice. Nič zvláštne, povie si smrteľník, väčšina žien to robí úplne pravidelne.
Ale vtedy ráno mi to došlo. Ani neviem, koľko krát som mu žehlila veci. Asi toľko, koľko on mne. Väčšinou si ich žehlí sám. A už to začína byť zaujímavé.
Nikdy sme to špeciálne nerozoberali, nedelili si úlohy a tak sa to nejako stalo. Rovnoprávnosť v praxi, bez násilných lobovacích praktík. Všetko robí ten, ktorý má práve čas, respektíve, ktorý práve niekam závratne nebeží. Alebo to zbuchneme naraz a potom je veget. "Čo dnes robíš, umývaš riady - alebo vysávaš?". Do pol hodiny sme vybavení.
Uvažujem nad tým, čo by povedali chlapi naokolo, keby ho videli, ako si žehlí veci. A neviem si odpovedať. Navonok v krčme by sa asi smiali, v praxi to možno robia úplne rovnako.
Ešte stále sme konzervatívni. Aj ja. Už len preto, že sa nad tým zamýšľam. Že sa občas pýtam samej seba, či som správna žena, keď všetko neurobím.
Lenže mne to takto strašne moc vyhovuje. A mám aj veľmi dobrý pocit, keď vstanem o hodinu skôr a v polospánku tie obrovské nohavice vyžehlím. A on sa potom na mňa nežne usmeje...

PS: Strašne, strašne nerada pečiem koláče :-)

8 komentárov:

O 28 októbra, 2005 15:08 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Nuž, nedávno som počul čo by povedali chlapi naokolo.
"Degenerovaný"

 
O 28 októbra, 2005 15:13 , Blogger elka povedal(a)...

fuha, to fakt? no, aby som este nedostala od nejakeho chlapa naokolo po papuli :-}

 
O 28 októbra, 2005 17:05 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

elus, tak to ma byt, zeny sa staraju o domacnost, ale nie su tazne kone. takze sa to deli a je to spravodlive. a o to viac co sa aj tak o tu domacnost staras ty, a pockaj ked bude bejbo, o to viac by ta ten tvoj chlap mal hyckat :)

 
O 28 októbra, 2005 18:29 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ked bude bejbo, tak to este len zacne byt sranda. ale strasne sa na to tesim

 
O 29 októbra, 2005 10:00 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

hej, ja som sa tiez nad niecim podobnym pred casom zamyslal...myslim, ze je to dnes naozaj inak, alebo aspon za seba, nerobim absolutne ziadne 'halo' zo zehlenia, prania, varenia, upratovania...normalne, fifty-fifty, ako sa kto citi...na druhej strane, sa nepozastavujem nad tym, ked sa stane, ze neplatim ucet v restauracii (ale ona)...nova doba! (ale v pohode)

 
O 29 októbra, 2005 11:08 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

branko, to je na tej istej strane. v podstate neexistuje logicky dovod na to, aby platil vzdy len muz a vysavala len zena. strasne to komplikuje zivot. dolezite je, aby to obaja brali rovnako a potom je pohoda

 
O 04 novembra, 2005 13:10 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Ani nevies ako ti zavidim. Ale v dobrom. Aby som mohla dalej verit, ze su aj dobre vztahy... Pricom vobec nejde o tu "robotu" ale o pocit spolupatricnosti

 
O 04 novembra, 2005 14:29 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

presne tak. ja to vnimam tak, ze tieto veci sa odrazaju aj do inych sfer vztahu a preto su podla mna dolezite. O tie domace prace ide az v druhom slede

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov