utorok, októbra 04, 2005

Trochu iné ráno

Len krátky malý postreh. Trošku sa v posledných dňoch borím s nostalgiou a malou jesennou úzkosťou. Všetko je vlastne fajn, ale...Ale. Možno to niekedy ani sami nevieme, ale tí, čo nás videli trápiť sa v detstve pokazenými hračkami, popálenými prstami, v puberte odvrhnutými láskami a strachmi z budúcnosti nemusia poznať príčiny. A vedia.
Ráno som zavolala otcovi. Len som chcela vedieť, ako sa má. To som si teda najprv myslela. A on, oplývajúc múdrosťou starcov a zodpovednosťou rodiča v piatich minútach rozhovoru diagnostikoval a vyliečil. Tak ma nejako nežne posunul ďalej. Trochu sa bojím, že už tu dlho nebude. Len kde potom nájdem ďalšieho starca, ktorý bude tak nežne vedieť...vrátiť ma späť?

5 komentárov:

O 04 októbra, 2005 11:41 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

elen neboj sa. este mas cas. a mimochodom tvoj chlap raz tiez zostarne a bude ta rad posuvat dalej. este k tomu nezne :)

 
O 04 októbra, 2005 21:16 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ja to mam tak isto, ked pocujem rodicov v telefone, je mi akosi lahsie...ja to tiez vidim na tvojom priatelovi do buducna...alebo sa musis vytrenovat vo fantazirovani (rozumej snivani) a ked zavries oci, budes ich pocut stale (toho, koho potrebujes)...tak pekne trenuj!

 
O 05 októbra, 2005 09:16 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

jaaj, tak to na fantazirovanie som ta prava. uz ani nic ine nerobim :-). Ale mas pravdu, ked sa chce, tak vie clovek pocut neuveritelne krasne veci

 
O 06 októbra, 2005 14:55 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

tiez mam taku tu jesennu vec, vravis, ze mam cinknut tatkovi a on ma vylieci?

 
O 06 októbra, 2005 15:14 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Skusit to kazdopadne mozes. Niekedy to nefunguje. Volam volam a nic...Ale uz ked sa podari, tak to stoji za to. Slubujem :-)

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov