utorok, septembra 13, 2005

Ešte pár mesiacov a budem si paňou...snáď

Len pomaly rozdýchať...len nech to znova nepríde, nech sa necítim zle. Prvé príznaky už mám. Chvenie v žalúdku - čoby chvenie...kŕče ako svet. Včera som na obede toho moc nezjedla. Vlastne ani predvčerom. V noci som ledva zaspala, po tisícnásobnom rátaní ovečiek. Sny boli úžasné, radšej ani nehovoriť. Mám ju. Ráno prichádzam do práce a neviem, kde začať. Nechuť pracovať??? Hmm, to bude ono. Teším sa na víkend, túžim odísť do lesov a už sa nevrátiť. V zime to tam asi bude blbé. Nie, zostávam. Alebo spravím niečo iné, len neviem čo. Asi by som sa mala znova rozhodnúť.
Ďalšia dávka zmien v mojom okolí. Niektorí odchádzajú ďaleko za novým životom. Iní mi vravia, že si treba užívať slobodu. Tretí druh mojich súčasníkov - v tomto prípade súčasníčok, zakladá rodiny. Aj ja chcem, aj ja...ale čo?
Najlepšie bolo v sobotu, keď prišla Janička a v jemnom posede na zemi som pár hodín mala pocit, že je to presne tak, ako má byť. Že to chcem takto a nie inak, že sa môžem dlho rozprávať a len tak byť a nič neriešiť. Potom som sa ešte dlho usmievala. A s mojim chlapom sme mali pekný víkend. Taký, ako ľúbim najviac na svete. Že sa navzájom doberáme a potom montujeme stôl so stoličkami a večer sa okúpeme vo vani. Teda iba chvíľu, lebo on je moc veľký a absorbuje všetko teplo z vody za desať minút.
A od pondelka rána niečo nie je v poriadku. Hej, treba niečo zmeniť. Neuróza je pripravená vyštartovať po mne. Moje povolanie analytičky ma núti k zamysleniu...pondelok-porada, zhon, deadline, falošné úsmevy. Analýza ukázala hovno. Je to jednoduché. Musím zmeniť prácu. Ešte pár mesiacov.

3 komentárov:

O 17 septembra, 2005 17:21 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Trocha mimo misu, teda hodne od veci.
Sem, na tento blog, sa budem rád vracať.
Pre istotu si ťa poznačím :-)

 
O 19 septembra, 2005 09:25 , Blogger elka povedal(a)...

pocuj, jej byvaly..ved ty pises tiez pekne od veci. a preto tak strasne rada vzdy rano natukam tvoj blog

 
O 19 septembra, 2005 13:31 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Elka, chichichi, zdá sa že si rozkošne nerozumieme.
Od veci bol môj komntár, nie to, čo si napísala v článku.
Jednoducho som nevedel kam vyjadriť svoje potešenie, že mi bol tvoj blog "objavený".

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov