pondelok, septembra 26, 2005

Medzi rečou

Rozhodli sme sa, že sa zoberieme. Len tak, v piatok, medzi rečou. Sedeli sme v krčme so strašne zvláštnou náladou. Obaja. Chodili okolo nás ľudia a ja som sa občas rozcítila, alebo som len tak zamyslene pozerala do neznáma. Mali sme obaja podobné pocity, že ľudia sa len tak hmýria a nič po sebe nenechajú. V tichu sme dopili a išli do kina. "Káva a Cigarety" - niekoľko úžsných príbehov o ničom a o všetkom naraz. Nedalo sa ísť potom domov. Tak sme vymenili pivo za červené víno a spomínali sme, rozprávali tak, ako sa to dá len s mojím chlapom. A zrazu, že zoberme sa. Vyzerá to, že nebude ani snubný prsteň. Moc na to nemáme. To víno sme zaplatili len tak tak. Zostali nám tuším tri koruny..ako v Podgorici na vlakovej stanici, keď sme si naozaj zle pozreli, koľko tá káva stojí. Potom sme mali pred sebou 24 hodín cesty s 50 centmi vo vrecku.
Asi preto to všetko chcem. Lebo viem, že aj s pár korunami môže byť dobre. Že mi nezáleží na vážnom pokľaku a kytici ruží. Že si to povieme len tak. Bolo to vlastne takto: "Počuj, keď budeme mať chuť a peniaze, mohli by sme sa zobrať". To sa si vnúčatám rozprávať nebude...Možno iba tak, medzi rečou.

4 komentárov:

O 26 septembra, 2005 14:16 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Čo mi to len ten tvoj čánok pripomína? :-)
Aj vo vedľajšej vetve.
Jima Jarmuscha môžem hocikedy a keď sme videli s tou, čo sa teraz volá Jeho terajšia, Noc na zemi, tak sme sa hodne dlho do noci rozprávali a nie iba o filme.

 
O 26 septembra, 2005 14:27 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Možno to bude tým Jarmuschom, možno atmosférou vo vzduchu, možno nami a možno niečím úplne iným...jaaj, asi fakt chcem byť aj ja jeho terajšia. teda, ak budeme mať chuť a peniaze, samozrejme :-)

 
O 26 septembra, 2005 15:58 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ved is vravela ze aj bez penazi. spravime pripadne svadbu na zelenej luke, ked bude pekne. napeciem miliardu muffinov kazdeho druhu a mexicke nachos :) juuj bude veselo, uz sa tesim. navyse uz mame pre vas vymysleny dar, ale to ostava samoska v tajnosti ;)

 
O 27 septembra, 2005 09:29 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

tak to by sa mi veru páčilo...presne tak to môžeme urobiť

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov