utorok, októbra 25, 2005

Medzi nami dievčatami

V nedeľu som sa konečne rozhodla robiť niečo so svojim usedeným telom a rozhodla som sa po dlhom čase ísť opäť cvičiť.
Mala som vedieť, že brať si so sebou knihu Liberalizmus strachu je pekná utópia, ale tých pár minút pred začiatkom som chcela využiť zmysluplne.
Chyba lávky. Prečítala som snáď odstavec o Freudovi a chtiac nechtiac - musela som to zavrieť.
Diskusia okolo mňa sa zvrhla na chlpaté nohy a rozmanité druhy depilačných a iných drastických prístrojov a na to, ako to najmenej bolí. Úplne cudzie ženy s nadšením polemizovali ako v O päť minút dvanásť. S úžasom som sledovala nadšený výraz v tvárach, keď objavili správnu značku, čo poskytuje takmer lahodný pocit.
Človek sa pohybuje vo všakovakých prostrediach a toto je jedno z tých, kde sa stretnú ženy úplne všetkých kategórií. Od šéfky prestížnej medzinárodnej organizácie až po dievčinu, ktorá trávi celé dni v soláriu a v nákupnom centre, aby bola pre svojho Luigiho pekná. Jediný problém je vybrať si medzi guľami a slzami (tvary silikónových implantátov, prosím pekne). Aj takéto sa tam dozviete. Mužom vstup nepovolený. Je to len medzi nami, dievčatami.
Teším sa na ďalšiu nedeľu. Alebo pôjdem aj dnes?

9 komentárov:

O 25 októbra, 2005 10:32 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

hihihi cakala som ze to das na blog :) a co ta s tymi perfektnymi kozami? ;)

 
O 25 októbra, 2005 10:53 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

na tu som zabudla. neviem, ci mam mandat posudzovat niecie kozy :-)

 
O 25 októbra, 2005 11:53 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Elka, veď už je hádam rovnoprávnosť (rodová). Keď majú (uzurpujú si ho) mandát na posudzovanie kôz muži, môžeš hodnoiť aj ty ;-)

 
O 25 októbra, 2005 13:09 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

tak v tom prípade boli strašne dobré

 
O 25 októbra, 2005 13:10 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

no a aj tak kcela silikony... ta s tymi strasne dobrymi.....no jo silikon je asi ziadany material :)

 
O 25 októbra, 2005 13:22 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

no nie všetko dobré je dosť dobré, chápeš. Luigi chcel asi ešte lepšie. Som k nim musela sediet chrbtom :-)

 
O 25 októbra, 2005 14:55 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

silikóny vraj vrždia pod rukami ako vrecko so škrobom :-)
Chudák Luigi.

 
O 25 októbra, 2005 15:04 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

fuha, to znie dost zle. a on trpak jej dal na to este aj prachy :-)

 
O 25 októbra, 2005 19:18 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ano, vrzgaju a nie je to vobec dobry pocit...priroda je priroda (nech je hocijaka!)

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov