štvrtok, novembra 03, 2005

Zblúdilec

Absolútne neštandardný rozhovor. Ticho v dave, ticho pred búrkou. O ničom a všetkom zároveň. O láske bez slova láska v podmete. O mužovi, čo hľadá muža. O tom, ako som ja, žena, muža našla. A hľadala dlho.
Museli sme byť potichu. Museli sme rozhovor odložiť, keď budeme sami.
Bolo nás pri stole moc. Priveľa na to, aby mi povedal, koho vlastne hľadá.
A ja pritom viem, že hľadá sám seba. A neviem mu to povedať.
Kým som nenašla samú seba, tak som hľadala zbytočne. A narážala na múry.Opäť samej seba.
Na múry, ktoré v menej šťastných prípadoch končia smrťou. Keď som stála na prahu smrti ja, chýbalo málo. Bola som tak neskutočne sama.
V ten deň som sa narodila opäť. A začala hľadať. Neviem, či už som tam, kde som túžila byť.
Neviem, či mám právo radiť iným. Zatiaľ si na to netrúfam.
Tak len potichu počúvam. So sklopenými očami, s pokorou.
Dúfam, že sa znova narodí. Že začne hľadať. Zaslúži si to. Všetci si zaslúžime mať tú možnosť.

4 komentárov:

O 03 novembra, 2005 22:40 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ja som sa pred asi dvoma rokmi dostaval do divnej situacie...hladal som nieco a nevedel som co, tlacil som sam na seba, sam si vymyslal nervy...a som stastny, ze som dost skoro pochopil, ze stastny budem jedine vtedy, ked budem sam sebou, robit co citim a nie co by som mal (trosku nadnesene...mozno sa zda) ale to som chcel, ze kazdy si toto musi vyriesit sam, nikto nemoze presne vediet, co to je, co clovek hlada, kym to sam nenajde...jedine co mozes robit ty je to, co som si isty, ze robis;o)...a ano, kazdy si zasluzi tu sancu

 
O 03 novembra, 2005 22:59 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

suhlasim s tebou. lenze ono je to niekedy sakra tazke nebyt tym, cim "by som mal byt". ja si robim nervy dodnes a neviem sa poucit a stale sa vraciam. taky kolobeh.

 
O 04 novembra, 2005 08:32 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Elka dik. Hoci opisat pocity slovami je sakra tazke, tebe to akosi ide.

 
O 04 novembra, 2005 14:27 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ja dakujem

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov