piatok, novembra 18, 2005

Houston, máme problém

V poslednej dobe som akási pracovne neproduktívna. To, čo bežne stihnem urobiť za dve hodiny, mi trvá celý deň.
Tak som sa rozhodla, že sa stiahnem do svojho domovského úkrytu a pokúsim sa pracovať tu. Pol dňa už zabíjam takou malou SWOT analýzou o výhodách a nevýhodách práce doma.
Môžem si tu kľudne sedieť aj v spodnom prádle a písať vážne veci. Fasa. Nerobím to, lebo tu máme desnú zimu. V robote sme mali kolegu, ktorý takéto praktizoval aj v kancelárii. Američania by mohli robiť študentom priame prenosy z našej mikrokomunity o sexuálnom harašení. Tu nikto neharaší. Haraší tak akurát mne.
Nemusím na seba nakydať kilo mejkapu, aby sa mi nestalo, že mi budú všetci naokolo hovoriť, že som nejaká smutná (fakt, mejkap dokáže vykúzliť aj veselosť na tvári).
Nevolajú mi sem žiadni nemeckí novinári, že čo to tu máme s tými náckami. Plusový bod.
Na druhej strane je však doma strašne veľa lákadiel a pokušení, čo mi ťahajú pozornosť kamsi inam.
Treba oprať. Treba umyť riady. Z rohu na mňa číha televízor. Už som aj akási hladná. Na stole leží ženička na papieri, ktorá na mňa žmurká, že by som si mohla nalakovať nechty.
V poslednej dobe som akási neproduktívna. A je úplne fuk, kde sa práve nachádzam. Fatal error. Normálne sa mi len nechce pracovať. Chyba vo mne. Kedy mám deadline?

2 komentárov:

O 18 novembra, 2005 11:53 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Ty brďo!
Toto poznám :-)
Robil som ako teleworker celý rok.
Produktivita vyššia ako pri chodení do roboty. To je pozitívum.
Stal som sa však akýmsi asociálom. Živé kontakty za menili na "virtuálne".
Nie je to ono.
Ťažko pôjdem s Filipínčankou na kávu, s Petržalčankou do rock-pubu.
Ak si uvedomíš, že ti chýba "stádo" začneš sa znažiť dostať do práce hoci tam kadekomu haraší, šéfovi hrabe, kolegyni zahýba muž a kolega rozpráva historky z vojny. :-)

 
O 18 novembra, 2005 12:00 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

hej, moc toho síce neurobíš, ale dozvieš sa také veci.... to naše stádo v robote je síce dosť dobytčie, ale byť v takejto izolácii nie je bohvie čo. V pondelok nastupujem opäť :-)porada 1,2,3 hurááá

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov