pondelok, novembra 28, 2005

Spravodaj

Sedim zavreta v kabine, kde vzduch ledva prudi. Sekundy kruto ubiehaju, ze az nemam odvahu zacat hladat slovensku klavesnicu. Je to tu tak strasne drahe...vsetko. Preto ta skomolena skareda slovencina. A je to prvykrat dnes, co vobec pouzivam slovensku skladbu viet.
Sedim v Belfaste v hoteli, unavena a sialene zmatena. Nastastie som nasla cesku partacku, tak moze na chvilu vypinat z anglictiny. Sme tu spolu ako Spejbl a Hurvinek, alebo Matko a Kubko, pripadne Lolek a Bolek. Ked niekam idem sama, tak sa ma vsetci pytaju, kde mam druhu polovicu Ceskoslovenska. Dookola tu obidve vysvetlujeme, ze mame dobre vztahy a ze sme za to rozdelenie vobec nijako nebojovali. Pytaju sa vacsinou muzi, lebo je to dobra startovacia ciara na komunikaciu a my sme tu evidentne a zdaleka najmladsie. Zasa produkujeme stereotypy o ceskych a slovenskych zenach.
Zastupenie uplne celosvetove, dlhovlasy Venezualcan a tmava Jamajcanka sa rozculuju nad pocasim. Dvaja pani z Iraku tu hadzu take hlasky, ze ma uz boli branica. Neviem, kde beru ten humor. Prave som sa dozvedela, ze Araby nepouzivaju arabske cislice ako my, ale indicke. Svet sa zblaznil.
Poslednych 50 sekund. nabuduce...

5 komentárov:

O 30 novembra, 2005 13:50 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

elen, tu je zase 17 stupnov na slnku a mandarinky tu rastu pri ceste a vnutri v dome idem doslova skapat od zimy bo spaniely nemaju kurenie, iba na severe pry!! inac vsetko super, dufam, ze sa mas fajn. ja hej :-)

 
O 30 novembra, 2005 15:51 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

heh, ake medzinarodne okienko..o pocasi a podobne...nuz, tu v Londyne mame pod mrakom, nie moc zimu (nad nulou), nie moc teplo (ned nulou)...slovensky rozpravam denne cez telefon s Mickou a na pive s kamosom...kurim si malym ohrievacom, pohoda, ale drahuo...drzte sa, kde ste kto ste! ;o)

 
O 30 novembra, 2005 23:16 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Tak aby som prispel aj ja svojou troskou... V Holandsku pred par dnami snezilo a je tu okolo nuly. Vsetci sa tu stazuju a ked som im povedal, ze u nas moze byt o tomto case aj minus 15, tak zacnu obdivne sepkat. Skratka pivo je drahe, tak sa ohrievam v coffee shope. Take care El!

 
O 01 decembra, 2005 09:33 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

spanieli s makkym i samoska :)

 
O 01 decembra, 2005 18:30 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

moja el...na MSN som ta uz nestihla...ale myslim.pridam sa aj ja:-)no nie?aj ked ziadna exotika...v brne strasna zima, vianocne trhy vyzeraju strasne skaredo, niet nad nase a otvaraju ich az 9teho....mesto bez snehu a "mojich"ludi....a k tomu vsetkemu nemam odvahu el, na krok kt.by som mala spravit...

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov