štvrtok, novembra 24, 2005

Nový život

Dala som výpoveď. Teda, dali sme. Nebolo to len tak z ničoho nič a rozhodnutie sa rodilo dlho a ťažko.
Ono je vlastne hlúposť hovoriť o výpovedi z organizácie, v ktorej nemáte žiadnu zmluvu. Robíte na živnosť ako kone, bez akéhokoľvek krytia a pod nesmiernym tlakom. Stále bolo treba niečo robiť, niekam chodiť a usmievať sa. Pravdaže, zachovávať korporátnu identitu. Tá je tatam a už ju ani nemienim hľadať v sebe znova.
Boli prehováračky, uplácačky...veď áno, kone sa zídu vždy.
Prvýkrát v živote som nazbierala odvahu a vzoprela sa autorite. Povedala som veľa vecí, čo mi vadí a prečo nechcem zotrvať. Od prvého januára neprídeme. To bola naša výpoveď.
Stretlo sa to s absolútnym, totálnym nepochopením. Nevďačnice. Teraz sedia a radia sa, čo s tým. A ja sedím a snažím sa rozdýchať.
Nechala som tu takmer päť rokov života. Kým som si naplno uvedomila, že život je aj o iných veciach. Predovšetkým o iných veciach.
Teraz budem robiť to, čo som robila. Ale slobodnejšie. Mám tisíc zmiešaných pocitov a zovretý žalúdok.
Naše vedenie sme nazvali štvorhlavým drakom (áno, nie je tu dobrá atmosféra už dlhodobo). Zdá sa, že štvorhlavý drak zostane sám. Len rozmýšľam, či si takýmto správaním k svojim ľuďom neodtína jednu hlavu po druhej.
Kedysi to bola skvelá inštitúcia. Už je to minulosť.
RIP

5 komentárov:

O 24 novembra, 2005 16:36 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

elus, drzim palce. ked musis tak musis :) dobre si spravila. bude lip :)

 
O 24 novembra, 2005 17:00 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

hmmm...
ja teraz tiež ťažko rodím :-/

 
O 24 novembra, 2005 17:41 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Drzim palce. Najtazsie je vzdy sa k tomu kroku odhodlat. Toto uz mas za sebou. Bude uz len lepsie. (Aj ked nemusi byt jednoduchsie)
To cakanie, ze zajtra sa to mozno zlepsi je umorne. Hlavne, ak je zajtra stale horsie a horsie.

 
O 24 novembra, 2005 18:23 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

supeeeer, uz z tohoto clanku citim (ako nestranny pozorovatel) nadych slobody a uvolnenia...a co je krajsie ako sloboda a uvolnenie...vela veci, ale na zaciatok pekne po poriadku. Ked novy zivot, tak novy zivot...tesim sa, tesim! (a ty sa tiez!!!!)

 
O 24 novembra, 2005 19:14 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

horsie uz nebude, takze sa v podstate tesim. rozhodnutie padlo uz davno, takze je dobre, ze je to vonku. uz len teraz vydrzat mesiac tie odute ksichty :-)a jedeme z kopce

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov