sobota, septembra 13, 2008

"Som ranný typ", opakujem si stále pri východe slnka, keď štvornohé dedičstvo po otcovi prikladá zvedavý ňufák k môjmu uchu. "Som ranný typ". Opakujem si to o pár minút neskôr v parku, keď pre mikrospánok takmer narazím do stromu. Keby sa štvornohé dedičstvá vedeli nahlas smiať, zobudí to moje celú ulicu.

Už si zvykám. Aj Švéd si zvyká. Vždy ráno obaja čakáme, či sa ten druhý nezobudí a nezachráni situáciu. Je to taká psychologická hra ne pevnejšie nervy. Neviem, prečo mal otec pocit, že o piatej ráno je ideálny čas na venčenie psa. Vidím ho, ako sa kdesi škerí, že čo máme čo vyspávať.

Som ranný typ - hovorím si, keď prichádzam na trh v centre mesta. Ľudia s pletenými košíkmi, ruch, kvantum farieb. Usmievam sa. Kupujem nejakú zeleninu a kyticu kvetov. Babička zo Záhoria sa na mňa usmeje tak, že tento deň už nemôže dopadnúť zle. Tie kvety sú naozaj krásne.

Svet je neuveriteľne pekný aj o siedmej ráno.

8 komentárov:

O 13 septembra, 2008 15:24 , Blogger Daily Whinger povedal(a)...

Vybrať sa o piatej rano von, či už so psom, alebo napríklad behať, vie byť po čase celkom príjemné. A potom tá pohodička, keď si človek dá - dajme tomu už o siedmej - latte niekde v kaviarni na rohu. Hmmmmm...

 
O 15 septembra, 2008 10:34 , Blogger elka povedal(a)...

presne ako hovoris..ale chce to cas. a zda sa, ze u mna ten cas snad prichadza.

 
O 16 septembra, 2008 07:54 , Blogger germa povedal(a)...

ľudia nestrašte! Ja som bola celý život ranný typ a teraz mám problém pozviechať sa o siedmej z postele! Ja som sa ráno aj učila - vstala som o piatej a poďme!

 
O 16 septembra, 2008 11:53 , Blogger Coy povedal(a)...

Ja uz sa budim o 5 aj cez vikend. Pozriem na hodinky, uistim sa, ze dnes mozem ostat lezat a otocim sa na druhu stranu. Moje stvornohe ratolesti odisli, chvalabohu, s mamou do rodinneho domu a vencia sa uplne same :)

 
O 25 septembra, 2008 19:07 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

psychologické hry hrávame aj my - najmäkší je náš "svätý František" - rozumej môj starý... :)

a ja už asi tiež starnem - som schopná cez víken vstať už o 8!! asi je v tom aj ten pocit - stihnúť toho ešte čo najviac...

 
O 26 septembra, 2008 11:55 , Blogger elka povedal(a)...

haha karaska. to mi nenapadlo. ale fakt, pravdu mas. tento argument sa mi veru velmi paci :-)

 
O 30 septembra, 2008 08:06 , Blogger germa povedal(a)...

hahaha, z tohoto posledného tu mi plynie skvelý objav!!! Mladnem :D)

 
O 12 decembra, 2008 18:39 , Blogger Pustovníčka povedal(a)...

Tento komentár bol odstránený autorom.

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov