štvrtok, februára 16, 2006

Čo ja dva týždne môžem :-)

V posledných rokoch mám mimoriadne rada dva týždne v roku. Teda mám rada rôzne týždne, ale tieto myslené sa viažu vždy na obdobie, keď sa hrá hokej. Tento rok to bude až dvakrát, takže sa teším ešte viac.
Mám rada dni, keď sa prichádza do roboty a všetci sa prekrikujú "Ty kokso, to bola iná pecka, ten im to dával..." a trvá to do pracovnej konsolidácie aspoň hodinu. Kričia muži, ženy, riaditelia aj upratovačky. Analytičky aj technickí pracovníci. K večeru sa už objednávajú pivá, prípadne rezervujú krčmy, boli roky, keď sme všetci hromadne posadali pred plátno k dataprojektoru, na ktorom sa obvykle premietajú makropolitické alebo mikrospoločenské analýzy. A môže trebárs aj padnúť vláda a je to fuk. Dataprojektor je obsadený a hotovo.
Nikdy nezabudnem, ako počas majstrovstiev sveta v Petrohrade dve babičky v električke namiesto nadávok na dvadsaťkorunáčky šveholili o tom, aký je Lašák sexi. Mali prisámbohu vyše sedemdesiat.
Včera to začalo nadmieru dobre. Švéd sa pol hodinu rehotal na mojom novobjavenom citoslovci žúúm, akože svišťanie puku do brány, keď som mu napodobňovala, ako to tam Demitra vpálil (sa hovorí, že ženy nevedia napodobňovať zvuky...skúste tú svoju požiadať, aby napodobnila streľbu z malokalibrovky, o zábavu máte postarané).

Takže ja sa momentálne veľmi teším. A tento rok som sa rozhodla spisovať výroky komentátorov. Prvý už mám..."a hráč sa vo chvíli premenil na kružidlo".

PS: Nadpis je inverznou odpoveďou na otázku jej bývalého

11 komentárov:

O 16 februára, 2006 10:19 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Chchi, idem si zapisovať hlody čo púšťa Džejtí pri pozeraní hokeja :-)
Jej zvuky síce napodobniť viem, ale napísať, to si fakt netrúfam.

 
O 16 februára, 2006 10:25 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

to moje žum tiež nebolo úplne že žúúm...ale v podstate to bolo žúúm...chápaš, okolo svišťania to ani nepresvišťalo :-. som sa chvíľu aj červenala

 
O 16 februára, 2006 13:06 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

Tak som dneska zvedavy...chcem to žúúúm počuť :-)

 
O 16 februára, 2006 16:09 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

mno, ja na ten hokej nie som, ale mohol by som dva tyzdne pozerat trebars krasokorculovanie. len by museli obmienat korculiarov... to, ze zeny nevedia napodobnovat zvuky ale mozem potvrdit, prikladom je moja sestra :)

 
O 16 februára, 2006 17:06 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

no, toto sa netyka zvukov, ba ani zien, asi to bude pekne od veci, ale F4 sa na tom vcera bavilaaaaaaa (teda okrem vsetkych tych trefnych poznamok ohladom hokeja)...
Nick vcera zahlasil: "to je ako tie tchorie zapasy, ked tahaju toho zajaca"
pokusal som sa vygooglit - tchorie zapasy - a... NIC!
tchor, ci chrt... jemu je to jednooooo

 
O 16 februára, 2006 19:59 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

ano...sme hokejovy narod....milujem, ked su si Slovaci k sebe blizsi...(dik za napad na vecer, idem si vypocut nejake zvuky;o)

 
O 16 februára, 2006 20:04 , Blogger Pecosita povedal(a)...

heja heja...thocrie zapasy, teda hokej ;) to je to, co bavi zensku cast domacnosti a na co u nas doma nasi chlapi nadavaju...sme divni? ;)

 
O 16 februára, 2006 20:57 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

k tým komentatorom, s hokejom to nic nema ale, dnes v studiu po zisku striebra v snowboarde ked trenerka zideka volala so studiom, moderatorovi vravi: on nie je jaroslav, je to radoslav..... ale hokej je na ct2 lepsi ked hraju nasi a komentuje zaruba :)

 
O 16 februára, 2006 22:03 , Blogger ostrovanka povedal(a)...

el, ak chces super komentar z hokeja, tak som si jeden vsimla, vraj nasi dokazali, ze dokazu, pobavila som sa a este aj na kolegyni, ktora pri jazde zideka, ked sa ti 3 vysypali, revala o dusu: yes, yes, yes... proste skodoradost vladne svetom...

 
O 17 februára, 2006 12:24 , Anonymous Anonymný povedal(a)...

jo, jo...odrazu sme všetci komentátori, odborníci, hokejisti, "snoubordisti"...a pritom si vyklohneni na gauči užívame to svoje pívo :-)

 
O 18 februára, 2006 20:07 , Blogger Nick povedal(a)...

Ci tchorie ci chrtie, je to ozaj jedno, su to zvery :) Ale prave zacal tiez tusim hokej, tak idem chvilku pozriet a zistim ci ma zacne bavit ;) Ale je radost pozorovat zensku cast F4 ako sa tesi z golu. Som minule skoro vo vani padol ked zakricali ze gooool ;)

 

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov